er det kun mig det sker for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

MorTil4<3

ja helt ærligt alså

¨jeg ved ik om det er den rigtigte kategori jeg har sat den i men jaa nu er den her

jeg prøvede da jeg fødte min søn Nick at da jeg fik fødselspapierne der stod kun mit navn på
min kærestes navn var ikk skrevet på som faren
han blev self skide sur og vi ringede til kirken og spurgte hvorfor?
de sagde det var en fejl og det self ik skulle kunne ske da jeg som moder risikere bøde, da det så står som om jeg ik vil oplyse faren!
a hva!? sagde jeg bare, jeg bor da med ham så self vil jeg oplyse det, og de der papier man skriver inden fødslen og aflevere står hans navn da!
nå ja ja jamen så var det nok bare en beklagelig fejl

MEN er det ikk bare lige sket ik gang til da?? JOOO
jeg har idag fået Lukas´s fødselspapier og IGEN står min kæreste ik på som faren! og jeg spurgte enda sygehuset dobbelt gange om jeg skulle skrive eller gøre noget som helst andet så jeg ik fik den samme fejl igen, og nej nej de havde alt hva de sku have så der var ingen ko på isen hmfh

ja helt sikkert hmmm

nogen andre der har prøvet det??
eller er jeg bare så hamrende uheldig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

MorTil4<3

ingen????

Anmeld

22. maj 2012

Trine89

Ej hvor er det bare uheldigt.. Og så to gange, det er altså ikke acceptabelt.. 

Jeg har dersværre ikke selv oplevet det. og det burde bare ikke kunne ske, og da ikke to gange (for den samme person) 

Anmeld

22. maj 2012

Nille-pigen

MilleMus1988 skriver:

ja helt ærligt alså

¨jeg ved ik om det er den rigtigte kategori jeg har sat den i men jaa nu er den her

jeg prøvede da jeg fødte min søn Nick at da jeg fik fødselspapierne der stod kun mit navn på
de sagde det var en fejl og det self ik skulle kunne ske da jeg som moder risikere bøde, da det så står som om jeg ik vil oplyse faren!
a hva!? sagde jeg bare, jeg bor da med ham så self vil jeg oplyse det, og de der papier man skriver inden fødslen og aflevere står hans navn da!

jeg har idag fået Lukas´s fødselspapier og IGEN står min kæreste ik på som faren! og jeg spurgte enda sygehuset dobbelt gange om jeg skulle skrive eller gøre noget som helst andet så jeg ik fik den samme fejl igen, og nej nej de havde alt hva de sku have så der var ingen ko på isen hmfh

ja helt sikkert hmmm

det var da super uheldigt...

har ikke oplevet det samme, men derimod at Thors fødsel slet ikke var registreret og derfor endte det med at jeg selv blev nød til at ringe til SP efter 9 dage fordi vi intet havde hørt... og de vidste slet ikke at jeg havde født... 

Anmeld

22. maj 2012

Kløver

Hvad er det for papirer, vi har ingen papirer fået hverken på den 1 eller nr2 altså vi har jo bare fået dåbsattest efter dåben og der stod vi begge på, 1 gang skulle vi udfylde faderskabserklæring inden fødslen som vi havde med da han blev født, 2 gang skulle vi intet udfylde da vi var blevet gift, så der kommer manden på automatisk som far.

Anmeld

22. maj 2012

lassemor07

ja helt ærligt alså

ja helt sikkert hmmm

Ej hvor uheldigt
Ja jeg har prøvet noget i den stil
En uge før Lasse skulle døbes ringen præsten fra den kirke han skulle døbes i af der ikke var skrevet nogle far i kirkebøgerne( Lasse blev døbt i et andet sogn den han er født) det kunne vi jo ikke forstå for vi havde været oppe med en kopi af hans fars fødsels atest så vi fik travlt for der ville gå nogle dage fra hun ville modtage den til det var gået igennem systemet og vis det ikke var det kunne han ikke få sit fars efternavn
Så ringet vi op til præsten i det sogn han er født i så havde han gud hjælpende smidt kopien væk og aldrig kontakte os med af den var væk
Så der blev talt med store ord
Har ellers brugt den siden af jeg var Jomfruen Maria

Anmeld

22. maj 2012

Tvillingemor80

Jeg har prøvet noget der næsten er endnu mere åndsvagt..

Jeg har født enæggede tvillinger, men min mand stod kun anført på vores ene datters fødselspapirer.. Ja som om det kan lade sig gøre

Jeg har ikke rettet det, jeg nævnte det bare ved dåben så han står på begge dåbsattester.

Anmeld

22. maj 2012

Lusi

Prøvede det med vores søn.. Kan så ik huske om de havde glemt at skrive ham på, eller om der stod vi var fraskilt, men kan bare huske der var en fejl.. Jeg ringede bare til kordegnen og bad dem rette fejlen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.