Bliver helt nervøs nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Silas&Mille

Nu blev de stillingsannoncer jeg har ventet på LÆNGE, endelig slået op og jeg har søgt ti stillinger.

Men jeg skal gå og vente i optil tre uger inden jeg hører noget og nu er jeg helt nervøs... Jeg har ikke været på arbejdesmarkedet siden december 2010 pga 2 gange barsel lige efter hinanden. Så trænger bare SÅ meget til at komme ud og lave noget.

for at jeg får en af stillingerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Frk Mig

Silas&Mille skriver:

Nu blev de stillingsannoncer jeg har ventet på LÆNGE, endelig slået op og jeg har søgt ti stillinger.

Men jeg skal gå og vente i optil tre uger inden jeg hører noget og nu er jeg helt nervøs... Jeg har ikke været på arbejdesmarkedet siden december 2010 pga 2 gange barsel lige efter hinanden. Så trænger bare SÅ meget til at komme ud og lave noget.

En masse  herfra

Anmeld

22. maj 2012

Mira0911

Krydser ALT hvad jeg kan.... 

Anmeld

22. maj 2012

Silas&Mille

Frk Mig skriver:

En masse  herfra

Tak... har brug for det.

SKAL bare snart ud og lave noget

Anmeld

22. maj 2012

Silas&Mille

Mira0911 skriver:

Krydser ALT hvad jeg kan.... 

Tak... har brug for det.

SKAL bare snart ud og lave noget

Anmeld

22. maj 2012

La´chrissen

Silas&Mille skriver:

Anmeld

22. maj 2012

Silas&Mille

La´chrissen skriver:

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.