Synes faktisk det var ret ubehageligt igår aftes....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Mira0911

Jeg skulle ud og køre aften/nattekørsel igår aftes... Kørelæren ved godt at jeg først får linser i på Fredag.... 

Da jeg kom ud og skulle køre, var virkelig ubehageligt, jeg fandt virkelig ud af hvor dårligt mit syn var....  Når jeg kørte var alt stort set sløret, det var så ubehageligt.... Så en kat i sidste øjeblik da den vil ud foran bilen... Den blev heldigvis i vejkanten, den rendte ud og så tilbage igen... 

Jeg håber så meget på at linserne gør det hele lidt tydeligere når jeg skal ud og køre mørkekørsel igen.... 

Når det var så sløret igår da jeg kørte, så kan det vel kun være fordi jeg er meget meget nærsynet og ikke havde linser i eller ?

Andre der har oplevet sådan noget når I kørte inden I fik linser/briller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Mira0911

22. maj 2012

Kløver

Jeg er også nærsynet, og har også haft problemer med nattekørsel, synes dog det er blevet en del bedre efter jeg fik briller med noget nyt teknologi i, som modvirker både natteblindhed og følsomhed overfor lys

Anmeld

22. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvis du er så nærsynet, at det er sløret når du kører synes jeg, at det er uansvarligt af din kørerlærer, at lade dig kører indtil du har fået dine linser - også selvom vedkommende kan bremse mv.

Anmeld

22. maj 2012

Mira0911

Maja84 skriver:

Jeg er også nærsynet, og har også haft problemer med nattekørsel, synes dog det er blevet en del bedre efter jeg fik briller med noget nyt teknologi i, som modvirker både natteblindhed og følsomhed overfor lys

Pheeew..... Mon ikke det bliver bedre når jeg får linser i? 

Anmeld

22. maj 2012

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Hvis du er så nærsynet, at det er sløret når du kører synes jeg, at det er uansvarligt af din kørerlærer, at lade dig kører indtil du har fået dine linser - også selvom vedkommende kan bremse mv.

Ja det er det helt bestemt, vi har heldigvis aftalt at jeg først kommer ud og køre igen når jeg har fået linserne på og lige vænnet mig til dem... 

Anmeld

22. maj 2012

Kløver

Mira0911 skriver:

Harbblaldribjeraldrialdrigsseselselv

Pheeew..... Mon ikke det bliver bedre når jeg får linser i? 

Har aldrig selv prøvet linser, men synes altid det hjælper med nye briller, så går ud fra det også gælder linser, hvor de nye jo passer og er opdateret ens styrke, så sikker på det hjælper, men man skal lige vænne sig til at køre om natten, har selv været længe om det, og undgår også helst motervej om natten

Anmeld

22. maj 2012

Mira0911

Maja84 skriver:

Har aldrig selv prøvet linser, men synes altid det hjælper med nye briller, så går ud fra det også gælder linser, hvor de nye jo passer og er opdateret ens styrke, så sikker på det hjælper, men man skal lige vænne sig til at køre om natten, har selv været længe om det, og undgår også helst motervej om natten

Det finder jeg ud af på Fredag når jeg skal hente dem osv.... 

Anmeld

22. maj 2012

Kløver

Mira0911 skriver:

Det finder jeg ud af på Fredag når jeg skal hente dem osv.... 

Håber de kan hjælpe du må jo lige komme med update når det er

Anmeld

22. maj 2012

Mira0911

Maja84 skriver:

Håber de kan hjælpe du må jo lige komme med update når det er

Jeps... Det skal jeg nok... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.