andre der er i RKI

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

An&Jo

Du kan ikke skifte bank mens du er i RKI og heller ikke bare sådan afdeling..

Du kan skifte rådgiver (og dermed også afdeling hvis di vil have en rådgiver et andet sted) men det kræver at rådgiveren vil have dig når du er registreret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

trunte89

Min kæreste er i rki, og han er skiftet til sydbank. De var self ikke voldsomt begejstret for det, men det kan altså lade sig gøre.

Anmeld

22. maj 2012

Tona

hejsa alle.... nogen af jer som står i RKI, der vil dele hvilken bank de har ??
jeg står nemlig og vil gerne flytte bank, da min ligger på Fyn og jeg bor i Nordjylland.
Før i begynder at svine, vil jeg lige fortælle at jeg afvikler på min gæld

Du skal være opmærksom på, at alle banker har pligt til, ifølge loven, at tage imod dig som kunde i den forstand at du har ret til at have en Nem konto (altså sådan en almindelig lønkonto) i deres bank. De har dog ret til at nægte dig nogen andre fordele ved at være i deres bank (fx rådgivning, pbs-betaling osv).

Nogle banker prøver at knibe udenom og nægte selv en alm. konto, men du skal vide at det har du krav på. De fleste kan man også få lov til at have net-bank, da det ikke indbefatter nogen risiko for banken og det samme gør sig oftest også gældende for børneopsparinger som man gerne vil lave til ens børn.

Jeg sviner dig sørme ikke og jeg håber heller ikke andre gør. Der er alt for meget af det i forvejen med at folk dømmer hinanden i vores samfund og det er noget juks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.