Iphone eller ej ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

TeamRocket

Kan du anbefale en, hvorfor eller hvorfor ikke? Jeg skal ha ny mobil. Men det er ski lidt af en jungle derude.. Er en iphone de mange penge værd, og skal man vælge med eller uden S Og hvad er det med de der cover ting- skal man købe det til for at den holder længere? Svar svar svar fordele og ulemper kom frisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

tarkoflen

Jeg har en x10 mini fra sony ericsson og skal helt klart have en iphone næste gang... Jeg synes min telefon er blevet langsom rigtig hurtigt, androide telefoner bliver ikke opdateret lige så meget, som en iphone, fordi der ikke bliver lavet opdateringer til alle androide telefoner, hvor iphone jo kun har deres egne telefoner at opdatere til.

Min bror har sagt, at det er en fordel at købe en iphone, når den er ny, så får du længst mulig telefon. Min bror har en 3s tror jeg nok, og den har han haft i godt tre år! Næste gang der kommer en ny, opdateres ikke længere til hans, så der vil han købe den nye

Jeg håber det gav mit indblik og du kan danne dig en mening ud fra det og hvad andre vil skrive

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har den nye iphone s og den er bare alle pengene værd!! Har haft den i 2 1/2 mdr og jeg ska aldrig ha andet igen! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

maria_wlt

TeamRocket skriver:

Kan du anbefale en, hvorfor eller hvorfor ikke? Jeg skal ha ny mobil. Men det er ski lidt af en jungle derude.. Er en iphone de mange penge værd, og skal man vælge med eller uden S Og hvad er det med de der cover ting- skal man købe det til for at den holder længere? Svar svar svar fordele og ulemper kom frisk..

Vi er meget fan af Appel her i huset.. men men... Jeg kunne godt finde på at købe en Samsung f.eks.. 

Synes ikke at Iphone er ALLE pengene værd når man kan få det samme for mindre..

Cover skal du købe på nettet da det er LANGT billigere end i butikken.

Anmeld

22. maj 2012

MorDk

Enten er man FAN eller også er man ikke...

Jeg har haft meget svært ved om jeg skulle have en eller ej... MEN bliver ved at købe htc smartphones. Jeg elsker Android, htc og ja det at man kan personliggøre sin smartphone meget mere end på en Iphone *S*

Anmeld

22. maj 2012

Kay

tja... jeg re bestemt ik iphone fan... syntes der er alt for meget hype for appel... så jeg nægter!!

total på tværs... jeg er mere til HTC... den nye der lige er kommet ud skulle bare være rigtig god  den kunne jeg godt tænke mig

Anmeld

22. maj 2012

Brams

TeamRocket skriver:

Hjemme hos os er vi vilde med Apple og jeg kan klart anbefale en iPhone. Har selv en 4´er, og jeg skrifter ALDRIG til et andet mærke.

Manden min har også en 4´er og vores datter på 2½ en iPod touch (ligesom en iPhone men uden tlf. delen), vi har 2 alm. iPod´s og så har vi lige investeret i en iPad. Alle tingene "taler" sammen, det er så fedt.

Anmeld

22. maj 2012

FruK

Jeg har lige skiftet min iPhone 3 ud med en hvid 4S. Og jeg tror aldrig jeg får andet end iPhone.

Om man skal have cover kommer nok lidt an på, hvor man har den. Den taske jeg bruger pt er der ikke mobillomme i, så jeg vil gerne have et cover, så den ikke bliver skrammet af nøgler mm. Ligger den i en mobillomme gør det nok ikke så meget.

Anmeld

22. maj 2012

Missq4

jeg er super glad for min Iphone 4 men jeg ville gerne skifte den ud til en 4s for den tager meget beder billeder men ellers en nem mobil der kan en masse og den bedste mobil jeg har haft

Anmeld

22. maj 2012

OktoberMor

TeamRocket skriver:

Jeg har en iphone 4s, har haft iphone de sidste 3 år, og jeg tror egentlig ikke jeg ville skifte mærke, for den dækker alle mine behov. 

Du skal vide at Iphone (apple), er så dyre fordi det er mærket du betaler for, fordi det er et kendt mærke så koster det kassen, se det som en alm. bil og en Ferrari, det er lidt det sammen. På en iphone er der begrænsninger, for hvad du må og ikke må, du skal betale for det meste, medmindre du får den jailbreaket, hos en anden mobil som muligvis køre med android, der er det meste gratis, og du kan pille ved softwaren i telefonen så tosset du vil.. Men hvis du bare er til at skrive sms, ringe, tage billeder, facebook, og hente nogle små apps hist og her, så er iphone det rigtige valg.. 

Mange har cover på deres iphone's fordi de er så skrøbelige, bare du taber den en gang så kan hele glasset på mobilen være smadret.. også skal du ud med en masse penge for en ny skærm, 

Men jeg vil klart anbefale en Iphone, især hvis du ikke går så meget op i teknik, som der findes på de andre android telefoner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.