TeamRocket skriver:
Kan du anbefale en, hvorfor eller hvorfor ikke? Jeg skal ha ny mobil. Men det er ski lidt af en jungle derude.. Er en iphone de mange penge værd, og skal man vælge med eller uden S
Og hvad er det med de der cover ting- skal man købe det til for at den holder længere? Svar svar svar fordele og ulemper kom frisk.. 
Jeg har en iphone 4s, har haft iphone de sidste 3 år, og jeg tror egentlig ikke jeg ville skifte mærke, for den dækker alle mine behov.
Du skal vide at Iphone (apple), er så dyre fordi det er mærket du betaler for, fordi det er et kendt mærke så koster det kassen, se det som en alm. bil og en Ferrari, det er lidt det sammen. På en iphone er der begrænsninger, for hvad du må og ikke må, du skal betale for det meste, medmindre du får den jailbreaket, hos en anden mobil som muligvis køre med android, der er det meste gratis, og du kan pille ved softwaren i telefonen så tosset du vil.. Men hvis du bare er til at skrive sms, ringe, tage billeder, facebook, og hente nogle små apps hist og her, så er iphone det rigtige valg.. 
Mange har cover på deres iphone's fordi de er så skrøbelige, bare du taber den en gang så kan hele glasset på mobilen være smadret.. også skal du ud med en masse penge for en ny skærm, 
Men jeg vil klart anbefale en Iphone, især hvis du ikke går så meget op i teknik, som der findes på de andre android telefoner.
Anmeld