Jeg har brugt ammebrikker i starten til begge mine piger.
Jeg har rigtig meget mælk lige fra starten, hvilket gør mine bryster MEGET spændte og gør det svært at få ved. Samtidig har jeg en lidt mærkeligt brystvorte på venstre bryst, som det åbenbart kræver lidt øvelse at lære at sutte på 
Jeg har brugt ammebrikker ca 1 - 1½ mdr med begge piger. Jeg startede med at bruge dem hele tiden og efter lidt tid gik jeg over til at starte med ammebrikken og når det værste tryk var taget, så brystet var blevet lidt blødere, fjernede jeg brikken og de spiste færdig uden. Efterhånden prøvede jeg først om de kunne få ved uden brikken og lykkedes det spiste de uden, lykkedes det ikke startede vi med brikken på og tog den af halvvejs gennem måltidet. Efter 1 - 1½ mrd fungerede amningen helt fint uden brikken og har ikke brugt den siden 
Det har virket fint for os med begge piger og min mælkeproduktion har bestemt ikke været mindre 
Jeg ammede min største pige fuldt til hun var 5½ mrd og delvist til hun var 10 mrd. Lillesøster er nu næsten 5 mrd. og bliver stadig ammet fuldt, er dog lige startet på smagsprøver af grød, men mere uden for munden end inde i munden 
Anmeld