En computerkage til Markus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.100 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Dot D

Markus blev konfirmeret i søndags, og han skulle overraskes med en computerkage..

Jeg ville prøve at gøre det anderledes, end jeg "plejer", så skærmen er også lavet af kage.. Jeg var meget spændt på, om den ville blive stående, men det gjorde den, og Markus blev rigtigt glad og overrasket...

Flere i den ældre generation troede, at det var en rigtig computer, og da de skulle til at skære den ud, var der et par af tasterne, der var "trykket ned", hi hi, så der har lige været en pilfinger eller to deri

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Nettemor

WOOOOW!

Du kan bare det der!!  (mangler en smiley der bukker sig i støvet)

Hvordan har du fået den til at stå så flot?

Anmeld

22. maj 2012

Dot D

Nettemor skriver:

WOOOOW!

Du kan bare det der!!  (mangler en smiley der bukker sig i støvet)

Hvordan har du fået den til at stå så flot?

Taaaaaaaaaaaaaaaak, søde.....

Jeg har først smurt den op på kanterne og den ene flade, så på køl til det var helt stift. Så smurte jeg den igen og lagde det sorte fondant på og så på køl igen. Så smurte jeg fladen og lagde det hvide på og så på køl IGEN  Da den var helt stiv, så satte jeg den op ad selve kagen, og stak nogle trægrilpinde ind forneden, og det var nok Så rullede jeg en ledning, som så dækker kanten rundt henover skærmen lige med et stik for enden

Anmeld

22. maj 2012

HeidiØ

Dot D skriver:

Markus blev konfirmeret i søndags, og han skulle overraskes med en computerkage..

Jeg ville prøve at gøre det anderledes, end jeg "plejer", så skærmen er også lavet af kage.. Jeg var meget spændt på, om den ville blive stående, men det gjorde den, og Markus blev rigtigt glad og overrasket...

Flere i den ældre generation troede, at det var en rigtig computer, og da de skulle til at skære den ud, var der et par af tasterne, der var "trykket ned", hi hi, så der har lige været en pilfinger eller to deri

Hoooooold nu op den er flot!!! Virkelig! Og så autentisk! Var der nogle der gik hen for at logge på facebook?

Anmeld

22. maj 2012

Dot D

HeidiØ skriver:

Hoooooold nu op den er flot!!! Virkelig! Og så autentisk! Var der nogle der gik hen for at logge på facebook?

Mange tak skal du have

Jeg ved ikke om det lige var Fjæsen, men trykket det var der blevet

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Taaaaaaaaaaaaaaaak, søde.....

Jeg har først smurt den op på kanterne og den ene flade, så på køl til det var helt stift. Så smurte jeg den igen og lagde det sorte fondant på og så på køl igen. Så smurte jeg fladen og lagde det hvide på og så på køl IGEN  Da den var helt stiv, så satte jeg den op ad selve kagen, og stak nogle trægrilpinde ind forneden, og det var nok Så rullede jeg en ledning, som så dækker kanten rundt henover skærmen lige med et stik for enden

Hold da fast et arbejde. Men det er da helt klart lykkes perfekt!

Anmeld

22. maj 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Hold da fast et arbejde. Men det er da helt klart lykkes perfekt!

Tak igen

Ja, det tog noget tid, men når resultatet så vil det, jeg vil, så gør det slet ikke noget.....

Men måske jeg har set for megt Cake-Boss, det er jo der, jeg ser nogle tricks ind i mellem

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Tak igen

Ja, det tog noget tid, men når resultatet så vil det, jeg vil, så gør det slet ikke noget.....

Men måske jeg har set for megt Cake-Boss, det er jo der, jeg ser nogle tricks ind i mellem

Det har jeg ikke set læææænge.. Ved ikke engang om jeg kan tage det mere. Men de laver godt nok nogle fine ting!

Men ja når resultatet bliver derefter så gør det ligesom ikke så meget at det tager lidt tid Og det er jo tydeligvis noget du kan li

Anmeld

22. maj 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Det har jeg ikke set læææænge.. Ved ikke engang om jeg kan tage det mere. Men de laver godt nok nogle fine ting!

Men ja når resultatet bliver derefter så gør det ligesom ikke så meget at det tager lidt tid Og det er jo tydeligvis noget du kan li

Jeg kan ikke bare li´ det.... Jeg eeeeeeeeeeeeeeelsker det, hi hi, nyder at udfordre mig selv og gøre andre glade

Je kan ikke se det, men ser det så på youtube, gerne i flere timer, hi hi, når jeg er alene og ikke lige laver kager

Anmeld

22. maj 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

WOW !!!!!!!!!!!!!!!!! 

Hvad har du puttet i denne gang ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.