ved ik hvad jeg skal.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Anonym trådstarter

hej de damer

ja ved ik hvor jeg skal state, men i søndags hvor mig og kærsten sad og så tv kom han med en kommentar om han nok havde vert for hår ved hans dreng på 11 i ferien. jeg sad lige og tingte hmm syntes jeg godt nok ik han kunne få lov at banke min dreng og kalde mig de værse ting og stadi var det min dreng der havde fået mest balade den ferie selv om hans lokked min til en del, så jeg sage det syntes jeg ik. så sage han at jo for han havde kun hans vær anden wee . så sage jeg vil det sige at vis min og hans dreng gjore noget galt bege to om det så kun var min dreng der skulle ha skelt ud? og det mente han for han er der vær dag så blev jeg sur og syntes det er så urimlig over for mine børn at der skal være forskel hvad han laver med hans når vi ik er der kan jeg være ligeglad med men hvad han gør når vi er der skal der ik være forskel. det ente så med han kalte mig smat so og så so da jeg spurte hvad han sage. så har jeg ik snakked med ham siden og han ik så meget som svaret mine børn da de snakked til ham i går, hans ring liger i skuffen og han har sovet i stuen siden søndag.'

jeg er grevid og skal føde om ca 2 mdr og syntes bare det noget rod det her jeg vil ha en undskylning og ha han forstår man ik laver forskel på børn når de er sammen den store dreng har i forvejen ingen respekt for hvad jeg siger så det vil da ik blive beder.

hvad ville i gøre?

undskyld rodet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

hej de damer

ja ved ik hvor jeg skal state, men i søndags hvor mig og kærsten sad og så tv kom han med en kommentar om han nok havde vert for hår ved hans dreng på 11 i ferien. jeg sad lige og tingte hmm syntes jeg godt nok ik han kunne få lov at banke min dreng og kalde mig de værse ting og stadi var det min dreng der havde fået mest balade den ferie selv om hans lokked min til en del, så jeg sage det syntes jeg ik. så sage han at jo for han havde kun hans vær anden wee . så sage jeg vil det sige at vis min og hans dreng gjore noget galt bege to om det så kun var min dreng der skulle ha skelt ud? og det mente han for han er der vær dag så blev jeg sur og syntes det er så urimlig over for mine børn at der skal være forskel hvad han laver med hans når vi ik er der kan jeg være ligeglad med men hvad han gør når vi er der skal der ik være forskel. det ente så med han kalte mig smat so og så so da jeg spurte hvad han sage. så har jeg ik snakked med ham siden og han ik så meget som svaret mine børn da de snakked til ham i går, hans ring liger i skuffen og han har sovet i stuen siden søndag.'

jeg er grevid og skal føde om ca 2 mdr og syntes bare det noget rod det her jeg vil ha en undskylning og ha han forstår man ik laver forskel på børn når de er sammen den store dreng har i forvejen ingen respekt for hvad jeg siger så det vil da ik blive beder.

hvad ville i gøre?

undskyld rodet

Sig mig, slår han dinn dreng? - Jeg var SKREDET PÅ STEDET! Gravid eller ej.

Og der er fandme heller ikke nogen der skal kalde MIG en smatso, eller ignorere mine børn!

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Og der er fandme heller ikke nogen der skal kalde MIG en smatso, eller ignorere mine børn!

nej han slår ikke det kunne han aldrig finde på, det er den store dreng og min dreng der godt kan ryge i totterne på hinanden men ham på 11 er jo noget stærker end min er og de er tit lige gode om det men skideballe og så vider skal være lige fra os de voksne af.

Anmeld

22. maj 2012

banana3

Anonym skriver:

hej de damer

hvad ville i gøre?

undskyld rodet

Han må under ingen omstændigheder banke sin søn!!! Håber jeg har forstået det forkert??

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Han må under ingen omstændigheder banke sin søn!!! Håber jeg har forstået det forkert??

det er drengene der banker eller ja kan gå på hinanden min kærste kunne ik finde på at slå

Anmeld

22. maj 2012

Lotzen

Holbæktrunten skriver:

Enig!!!

Anmeld

22. maj 2012

isabellasmor

Holbæktrunten skriver:

Tror hun mener at hans søn bankede hendes søn . 

Til ts, har ingen svar til dig, kan godt se det ikke var en sjov udmelding han kom med, men i må jo snakke om det, og ellers må du jo gøre op med dig selv om det er noget du vil have det godt med, på din søns vegne. Held og lykke 

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Tror hun mener at hans søn bankede hendes søn . 

Til ts, har ingen svar til dig, kan godt se det ikke var en sjov udmelding han kom med, men i må jo snakke om det, og ellers må du jo gøre op med dig selv om det er noget du vil have det godt med, på din søns vegne. Held og lykke 

min dreng og min datter er glad for min kærste men kan bare ik hontere at han mender der skal være forskel mine unger har kun mig og hader forskelsbehanling.

syntes også det er svert at snakke med ham nu hvor der er gået så længe og han har jo smit ringen men der var en tråd for et stykke tid siden om at folk mente man gav for hurtig op i parforhold når man får børn og jeg vil da heller ik være sådan jeg bare giver op selv om vi har haft mange uenheder

Anmeld

22. maj 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

min dreng og min datter er glad for min kærste men kan bare ik hontere at han mender der skal være forskel mine unger har kun mig og hader forskelsbehanling.

syntes også det er svert at snakke med ham nu hvor der er gået så længe og han har jo smit ringen men der var en tråd for et stykke tid siden om at folk mente man gav for hurtig op i parforhold når man får børn og jeg vil da heller ik være sådan jeg bare giver op selv om vi har haft mange uenheder

Du skal slet ikke lytte til de mange "stemplene" tråde der er herinde . Du skal lytte til dig selv. Og eftersom du selv bringer det på banen, så går jeg udfra du har tænkt hvorvidt det skal være jer 2. 

Min personlige mening, er at mine børn er frem for mig selv og andre. Og det lyder lidt som om din kæreste både forskelsbehandler, men også lader jeres skænderier gå ud over dine børn.. Og det ville JEG ikke kunne leve med. MEN jeg ved jo ikke om det er første gang, og jeg kender heller ikke dig og din kæreste. Men udfra det du skriver så ville jeg nok selv lige tænke en ekstra gang over mine/vores fremtidsudsigter . 

Håber du finder en løsning 

Anmeld

22. maj 2012

FruK

Du skal gøre op med dig selv, om du ønsker i at leve i et forhold, hvor I diskuterer, bliver uvenner, hvor du bliver kaldt smatso, hvor I sover hver for sig, og han smider ringen, fordi I har været uenige.

Har du selv lyst til det - og har du lyst til at dine børn skal vokse op i det?

Jeg ved jo ikke, hvor tit I har det sådan, men det lyder ikke som noget, jeg ville have lyst til.

Vi kan også være uenige hjemme hos os. Men ingen af os kunne drømme om at smide vielsesringen af den grund - eller for den sags skyld gå og være sure på hinanden i længere tid.

Og selvfølgelig skal der ikke gøres forskel på jeres børn. Når det er sagt, kan jeg også godt forstå, at det kan være svært, at skulle være sur på sit eget barn og skælde ud, hvis man kun har hver anden weekend sammen.

Måske kan I gøre noget for at mindske konflikterne, så I ikke behøver at skælde ud? Hvorfor ryger de to unger i totterne på hinanden? Kunne det hjælpe at lave noget med hvert sit barn, så I ikke nødvendigvis er sammen alle sammen hele weekenden, men også har alene-tid med jeres egne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.