ærgelig opdatering på eventyret om mine fryseæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Nessie

HVad sagde klinikken?
Håber ikke at det var alvorligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

kbh-tøs

Tak, det varmer meget. 

Jeg tog derind i morges og fik taget en blodprøve, som viste at tallet fint var steget siden i onsdags, og det giver jo fint mening. Så jeg skal derind torsdag og så får vi afklaring der.

Jeg har dog blødt hele dagen, så tror ikke der er så meget at komme efter mere..... 

Jeg håber I andre har det godt, om ikke andet, så med det gode vejr.

knus

Anmeld

22. maj 2012

ønskebørn74

kbh-tøs skriver:

Tak, det varmer meget. 

Jeg tog derind i morges og fik taget en blodprøve, som viste at tallet fint var steget siden i onsdags, og det giver jo fint mening. Så jeg skal derind torsdag og så får vi afklaring der.

Jeg har dog blødt hele dagen, så tror ikke der er så meget at komme efter mere..... 

Jeg håber I andre har det godt, om ikke andet, så med det gode vejr.

knus

krydser for at du bare er en der bløder i starten og at der om nogle uger er det dejligste hjerteblink at se!!!!

Anmeld

27. maj 2012

kbh-tøs

Fik taget en ny blodprøve torsdag og der var tallet steget igen, så det er nok det ene af de to æg, der røg ud den dag. Så vi satser på at der stadig sidder et æg og deler sig videre. 

Anmeld

27. maj 2012

tarkoflen

kbh-tøs skriver:

Fik taget en ny blodprøve torsdag og der var tallet steget igen, så det er nok det ene af de to æg, der røg ud den dag. Så vi satser på at der stadig sidder et æg og deler sig videre. 

Jeg alt hvad jeg kan for, at det sidste æg, hygger sig derinde og bliver siddende

Anmeld

27. maj 2012

sweet

kbh-tøs skriver:

krydser finger for alt er som det skal

Anmeld

27. maj 2012

ønskebørn74

kbh-tøs skriver:

sikke et skønt indlæg!!! glæder mig til din scanningupdate på et fint hjerteblink..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.