Patchwork tæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.604 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Mette M

Nogle som laver patchwork tæpper som de sælger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Mette.

Mette M skriver:

Nogle som laver patchwork tæpper som de sælger?

Jeg kan godt lave dem.

Er der noget specielt du har i tankerne?

Anmeld

22. maj 2012

Sjl-msl-Mkl

Mette. skriver:

Jeg kan godt lave dem.

Jeg kunne godt tænke mig og høre om pris på sådan et tæppe.. Jeg tænker at det ville være dejligt med et tæppe til sofaen, i sort og hvid.. Er helt sikker på at det vil passe godt til vores nye lejlighed.

Anmeld

22. maj 2012

Mette.

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg kunne godt tænke mig og høre om pris på sådan et tæppe.. Jeg tænker at det ville være dejligt med et tæppe til sofaen, i sort og hvid.. Er helt sikker på at det vil passe godt til vores nye lejlighed.

Det afhænger af hvor stort det skal være? og hvad du gerne vil have på bagsiden?

Og selvfølgelig også af hvilket stof der skal bruges til tæppet.

Anmeld

22. maj 2012

Sjl-msl-Mkl

Mette. skriver:

Det afhænger af hvor stort det skal være? og hvad du gerne vil have på bagsiden?

Og selvfølgelig også af hvilket stof der skal bruges til tæppet.

Nu har jeg måske ikke lige så meget forstand på det, men jeg tænker at det skal være sådan noget almindeligt stof både for og bag.

Længden skal være 2 meter breden skal være omkring 80 cm. 

Anmeld

22. maj 2012

Mette.

Sjl-msl-Mkl skriver:

Nu har jeg måske ikke lige så meget forstand på det, men jeg tænker at det skal være sådan noget almindeligt stof både for og bag.

Længden skal være 2 meter breden skal være omkring 80 cm. 

Ok. Det er jo et rimelig stort tæppe så. Man kan jo lave det med fleece eller isoli på bagsiden og eventuelt pladevat mellem, alt efter hvor tykt du gerne vil have det.

Men der skal jo meget stof og arbejde til så stort et tæppe.

Anmeld

22. maj 2012

Mette M

Mette. skriver:

Jeg kan godt lave dem.

Ja det er et tæppe til min søn. Havde tænkt 4-5 forskellige slags stof foran. Tror bare det er bomuldsstof og nok flees bagpå. Har på et tidspunkt se en herinde lave det hvor man selv oplyser numre på stoffet. Hvad skal du have for sådan et tæppe. Ved ikke helt med størrelse. Har du lavet nogle før?

Anmeld

22. maj 2012

Mette.

Mette M skriver:

Ja det er et tæppe til min søn. Havde tænkt 4-5 forskellige slags stof foran. Tror bare det er bomuldsstof og nok flees bagpå. Har på et tidspunkt se en herinde lave det hvor man selv oplyser numre på stoffet. Hvad skal du have for sådan et tæppe. Ved ikke helt med størrelse. Har du lavet nogle før?

Jeg har lavet et til min egen datter.

Det er cirka 1x1 meter stort og lavet med 5-6 slags stof. Der er alm. bomuld på bagsiden og pladevat mellem. Men det kunne være ligeså godt med fleece på bagsiden. Alt efter hvor tykt du gerne vil have det, kan der også komme pladevat mellem det.

Jeg har også rigtig meget stof, så du kan selv vælge hvordan det skal se ud.

Anmeld

22. maj 2012

Laulund87

Mette. skriver:

Jeg har lavet et til min egen datter.

Det er cirka 1x1 meter stort og lavet med 5-6 slags stof. Der er alm. bomuld på bagsiden og pladevat mellem. Men det kunne være ligeså godt med fleece på bagsiden. Alt efter hvor tykt du gerne vil have det, kan der også komme pladevat mellem det.

Jeg har også rigtig meget stof, så du kan selv vælge hvordan det skal se ud.

Hvad ville du tage for at lave et der passer på en juniorseng, som sengetæppe? Bare et ret tyndt ét

Anmeld

22. maj 2012

Mette.

Laulund87 skriver:

Hvad ville du tage for at lave et der passer på en juniorseng, som sengetæppe? Bare et ret tyndt ét

Hvor stort er det? 

Emilie sover stadig i tremmeseng, så jeg aner slet intet om juniorsenge. Det skal nok bare laves af bomuld på forsiden også enten fleece eller Isoli på bagsiden uden pladevat mellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.