Babysvømning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

tithi

Hej derude

Vi skal til babysvømning for første gang i dag, og nu kom jeg så til at tænke på hvordan jeg lige skal bære mig ad med at bade mig selv, når jeg har min dreng på armen? Han er kun lige knap 3 måneder, så han kan ikke sidde selv, og jeg går ikke ud fra der er et sted hvor jeg kan ligge ham mens jeg bader.. hmm how to do it??

Min kæreste skal også med, og har tilbudt at tage vores søn med ind i herrenes omklædning, han har lidt lettere ved at skulle bade med én hånd (han har jo ikke langt hår). Så det kan godt være jeg bare springer over hvor gærdet er lavest, og lader ham bøvle med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hej derude

Vi skal til babysvømning for første gang i dag, og nu kom jeg så til at tænke på hvordan jeg lige skal bære mig ad med at bade mig selv, når jeg har min dreng på armen? Han er kun lige knap 3 måneder, så han kan ikke sidde selv, og jeg går ikke ud fra der er et sted hvor jeg kan ligge ham mens jeg bader.. hmm how to do it??

Min kæreste skal også med, og har tilbudt at tage vores søn med ind i herrenes omklædning, han har lidt lettere ved at skulle bade med én hånd (han har jo ikke langt hår). Så det kan godt være jeg bare springer over hvor gærdet er lavest, og lader ham bøvle med det.

I vores svømmehal er der skråstole, kravlegård og klapvogne (klapvognene er til at køre børnene ud til bassinerne.)

Så der kan man plante dem mens man gør sig selv klar. og så er der små badekar i svømmehallen hvor man kan gøre de små klar.

Men nu ved jeg jo ikke hvordan forholdene er hos jer - det ku være du skulle gå ned og kigge hvordan faciliteterne er, eller ringe og høre dem?

Pøj pøj med det

Anmeld

22. maj 2012

tithi

Problembarnet skriver:

I vores svømmehal er der skråstole, kravlegård og klapvogne (klapvognene er til at køre børnene ud til bassinerne.)

Så der kan man plante dem mens man gør sig selv klar. og så er der små badekar i svømmehallen hvor man kan gøre de små klar.

Men nu ved jeg jo ikke hvordan forholdene er hos jer - det ku være du skulle gå ned og kigge hvordan faciliteterne er, eller ringe og høre dem?

Pøj pøj med det

arh hvor smart!! jeg har ikke været i den svømmehal før, så jeg ved ikke lige hvordan faciliteterne er. Men jeg tror jeg spørger inden jeg går ind i omklædningen tak for svar

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

Ellers går det også ganske udemærket Du skal nok klare det. I vores svømmehal er der nogle pusleplader. Dem kan du jo så tage med hen mod bruseren. så kan bebsen ligge der mens du vasker dig. Og hvis han er godt pakket ind i et håndklæde så er det ikke noget problem

Og hvis det nu er noget i bliver bidt af så kan jeg anbefale sådan en her:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/7002531 8/

Da vi gik til svømning kunne der nemlig godt være kø ved puslepladerne. Og det problem har du jo ikke med sådan en..

Anmeld

22. maj 2012

tithi

Nettemor skriver:

Ellers går det også ganske udemærket Du skal nok klare det. I vores svømmehal er der nogle pusleplader. Dem kan du jo så tage med hen mod bruseren. så kan bebsen ligge der mens du vasker dig. Og hvis han er godt pakket ind i et håndklæde så er det ikke noget problem

Og hvis det nu er noget i bliver bidt af så kan jeg anbefale sådan en her:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/7002531 8/

Da vi gik til svømning kunne der nemlig godt være kø ved puslepladerne. Og det problem har du jo ikke med sådan en..

Tak for svar

Det viste sig at de havde både skråstole og puslepuder, og både inde i herre- og dameomklædningen, så vi havde ingen problemer Det er nok ikke nogen dum ide at have sin egen puslepude med, hvis han skal med mig, for der var rift om dem inde hos damerne, men min kæreste havde hele herreomklædningsrummet for sig selv, så ellers må han jo bare have ham med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.