hvad siger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har en baby på ca 6 måneder nu og jeg og kæresten vil gerne have en til? men hvor lang tid synes i der skal være imellem nr 1 og 2? er bare så ´skrunk Hjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

altså vi får af vide fra flere steder at det nemmeste er at vente så der er ca. 3 år imellem dem...

min yngste storebror fik dem med ca. 1 år imellem og de ser altså ud til at have det godt sammen men det har været hårdt siger min mor... i følge min storebror så har det bare været sådan alm sys han selv vist

MEN jeg er også allerede nu skruk efter den næste og vores søn er kun lige fyldt 8 mdr

Anmeld

21. maj 2012

Lykke:)

Puha. Det erbsvært, men synes godt nok det er lidt hurtigt men smag og behag. Følg dit hjerte

Anmeld

21. maj 2012

Mutti2B

Jeg vil sige min. 2-3 år

Anmeld

21. maj 2012

L&V

Mutti2B skriver:

Jeg vil sige min. 2-3 år

tænker jeg os

Anmeld

21. maj 2012

Silas&Mille

Kunne jeg helt selv bestemme ville jeg havve haft 2 år imellem vores. Mest fordi jeg har været lidt ked af at den ældste af mine brødre er 4½ år yngre end mig. Vi har først fået et ordentligt søskende forhold nu hvor vi begge er voksne. De fire andre er fra 8-11 år yngre en mig.

Men vi fik ikke helt lov til selv at bestemme. Vi fandt ud af at jeg var blevet gravid igen da Silas vare bare 4 måneder gemmel. SLET ikke planlagt, men vi valgte at beholde barnet. Så nu har vi to guldklumper med 13 måneder imellem.

Det er svært for mig at sige at det er hårdt, for det synes jeg faktisk ikke det er. Men vi har også været utrolig heldige og har fået to ualmindeligt nemme børn  
Vi kan godt mærke at Silas bliver mere og mere selvstændig (han er 16½ måned), men der er ikke rigtig nogen problemer, for han hører (nogenlunde) efter hvad vi siger.
Tror så også det hjælper rigtig meget at han er i Dagpleje hver dag, selvom jeg går hjemme sammen med lillesøster.
Men havde vi beholdt ham hjemme ville han simpelthen kede sig.

Man skal gøre op med sig selv hvor meget man kan holde til. For jeg har også hørt om mange der har fået børn meget tæt på hinanden, hvor det har været MEGET hårdt. Tror fx det gælder dem hvor den store ikke sover igennem eller lignende.

Jeg ville nok sige der skal være 2-2½ år imellem søskende.
Selvom jeg pt synes at 13 måneder virker helt fint  

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Tak skal i have. Det er dejligt i gider at sige jers mening til mig, Jeg tror vi går igang når baby er 1 år. Hvad siger i til det ?

Anmeld

21. maj 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Tak skal i have. Det er dejligt i gider at sige jers mening til mig, Jeg tror vi går igang når baby er 1 år. Hvad siger i til det ?

Det er jo ikke op til os . Men hvis du spørger er min mening stadig min. mellem 2 - 3 år

Anmeld

21. maj 2012

norenberg

Her har vi 8 mdr mellem drengene og det er hårdt ind i mellem men ogaå super fedt da de har så meget fornøjelse af hinanden....storesøster er så 4 1/2 år ældre og det er for meget i mellem syntes jeg det giver mange gnidninger.....

Anmeld

21. maj 2012

Fenja09

Nu er det jo helt individuelt, hvad man har lyst og overskud til, men synes det er meget tidligt når jeres barn kun er 6 måneder. Din krop er ikke tilbage til "normalen" før efter 1 år, så jeg vil sige at der min. skal gå 1 år, hvis det kan planlægges.

Personligt vil jeg gerne at der er 3 år mellem, men nu må vi se - det hele skal jo passe sammen

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.