Ellos....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.530 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

dpb

Ja... jeg søger nogle dejlige kvindfolk der har erfaringer med at købe tøj fra ELLOS

Jeg har nemlig forelsket mig i et par bukser derfra af mærket JSFN 

MEN hvordan er størrelserne ?? har prøvet at måle osv. men syntes godt nok det virker vildt at jeg hos Ellos skal bruge en str.46, når jeg ved f.eks bon'a parte kun skal bruge en 42 (eller xl)...

Hader at bestille bukser et nyt sted, da jeg ved hvor besværligt jeg er sat sammen 

Så jeg håber der sidder nogen med erfaringer omkring netop det mærke og om det er stort eller småt i str.

Hader at skulle sende retur, hvilket jeg også anser som en smule besværligt i dette tilfælde da de bruger postdk og posthuset er altså ikke lige der jeg kommer oftest, da vi har ca.10km derind og derfor hellere benytter gls som vi har et par hundrede meter fra vores bopæl

Qnuz og håbefulde hilsner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Minibix

Hej
Jeg har handlet meget ved Ellos og lige præcis jfsn synes jeg er lille i str. i forhold til mange af de andre tøjmærker de har. Jeg har så ikke erfaring med Bonaparte så kan ikke sammenligne.....men alt i alt har jeg rigtig gode erfaringer med Ellos og har altid fået en god service.

Diana

Anmeld

22. maj 2012

dpb

Minibix skriver:

Hej
Jeg har handlet meget ved Ellos og lige præcis jfsn synes jeg er lille i str. i forhold til mange af de andre tøjmærker de har. Jeg har så ikke erfaring med Bonaparte så kan ikke sammenligne.....men alt i alt har jeg rigtig gode erfaringer med Ellos og har altid fået en god service.

Diana

ok, tak for svar

Håber der er flere der har erfaringer, med deres tøjstr. for er stadig en smule i tvivl 

Bukser fra H&M f.eks duer ikke til mig... kan dog bruge deres leggins og der bruger jeg str. L mens i deres bluser er jeg en str M  Syntes det kan være lidt af en jungle at finde rundt i de forskellige mrk. og hvordan de er i str.

Qnuz

Anmeld

22. maj 2012

aarhusmor

Jeg har gode erfaringer med Ellos og deres tøjstørrelser. Derimod er erfaringerne ikke gode fra Bonaparte, hvor tøjet er mindre end de størrelser de angiver. Jeg tænker lidt at du skal prøve en str. 44

Anmeld

22. maj 2012

dpb

aarhusmor skriver:

Jeg har gode erfaringer med Ellos og deres tøjstørrelser. Derimod er erfaringerne ikke gode fra Bonaparte, hvor tøjet er mindre end de størrelser de angiver. Jeg tænker lidt at du skal prøve en str. 44

Tak for svaret... hmm, en str. 44... tænker bare hvis det er småt i str som minibix skriver 

argh... bliver sindsyg af ikke at kunne prøve det inden jeg køberMen butikkerne hernede har bare nada udvalg i den stil, medmindre man er villig til at give en bondegård og det har jeg absolut ikke penge til..

HVordan er det egentlig hos Ellos hvis str. nu er forkert og man er nødt til at sende retur?? koster det noget og i så fald ved du hvor meget??

(er lidt træt af at punge ud til returfragt- har jeg lige gjort det et par gange til bon a parte nemlig) for deres jeans passer mig nemlig ikke i snittet åbenbart, men det gør deres andre typer bukser

Qnuz

Anmeld

22. maj 2012

Clisolka

Minibix skriver:

Hej

Diana

Jeg kan kun svare det samme 

Jeg har også tit handlet hos Ellos - bl.a. bukser, og de er mindre i størrelserne. 

Jeg har aldrig prøvet at handle bukser hos Bon A Parte - endnu 

Anmeld

22. maj 2012

Minibix

Ja det er rigtig surt at skulle returnere og man skal selv betale portoen Det er altid svært at vide om snittet lige passer, for det afhænger str jo også meget af....I H&M bukser bruger jeg en str større end normalt og vil sige det samme gælder for jsfn.

Anmeld

23. maj 2012

dpb

Babymor2010 skriver:

Jeg kan kun svare det samme 

Jeg har også tit handlet hos Ellos - bl.a. bukser, og de er mindre i størrelserne. 

Jeg har aldrig prøvet at handle bukser hos Bon A Parte - endnu 

Tak for svar

Qnuz

Anmeld

23. maj 2012

dpb

Minibix skriver:

Ja det er rigtig surt at skulle returnere og man skal selv betale portoen Det er altid svært at vide om snittet lige passer, for det afhænger str jo også meget af....I H&M bukser bruger jeg en str større end normalt og vil sige det samme gælder for jsfn.

Der nemlig det... det er rigtig surt at punge ud til retur porto Men tror jeg springer ud i at bestille når der kommer penge ind på kontoen og så bare håbe på det bedste

Qnuz

Anmeld

7. juni 2012

dpb

Ville bare lige skrive en lille opdatering

Endte med at bestille dem i str44 da 46 nåede at blive udsolgt i den farve... bestilte så også et par i 46 men en anden farve... og vil sige at det nok var godt at de primære er en str. 44 str 46 svømmer jeg næsten i omkring livet men kan dog bruges med et par ombuk i livet

så nul retur i denne omgang

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.