Jeg tænker at sådanne ting høre et ægteskab til. Jeg er også gift og nogle gange kommer jeg bare helt op i det røde felt og drømmer og det lykkelig liv jeg kunne få hvis jeg ikke var gift med den stodder. Men helt ærligt, så er jeg nu ret sikker på at jeg nok skal komme til at holde guldbryllup med ham. For sådan er et ægteskab, der er gode tider og der er dårlige tider, men på den anden side af de dårlige tider, kommer de gode igen. Nogle gange er der bare timer der er dårlige, nogle gange er det dage eller uger, og jeg tror faktisk også at man kan have gode og dårlige år i et lang (og lykkeligt) ægteskab. Jeg tror rigtig mange giver op når de møder modgange og tænker: Han er ikke den rigtige (det gør jeg selv), men jeg tror ikke på at der findes en mand, med hvem jeg ALDRIG ville blive irriteret på og ønske langt væk. Hvis jeg så skal få fra min mand hvergang jeg før den følelse, så skulle jeg jo ud og finde en ny mand hvert 4. eller 5. år, for med den næste er det lige sådan.
Vi har snart 10års bryllupsdag, og jeg er ikke itvivl om at vi bliver sammen, og naboens græs er kun grønnere at se på, fordi jeg ser det herfra 
Anmeld