Lade vores 1 måned gammel søn kun sove i ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.928 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

christinak

Vi bor i et ældre hus som bare er så varmt, og selvom jeg har luftet ud hele dagen er det stadig 25 grader indenfor her aften og det samme oppe i soveværelset. Han har kun lagt i ble hele dagen og stadig været varm og er det stadig, så nu ved jeg ikke hvad han skal sove i, i nat hvis temperaturen stadig er høj herhjemme, det er kun hans fødder der er lidt kolde ellers er resten af kroppen godt varm 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

serinasmor

christinak skriver:

Vi bor i et ældre hus som bare er så varmt, og selvom jeg har luftet ud hele dagen er det stadig 25 grader indenfor her aften og det samme oppe i soveværelset. Han har kun lagt i ble hele dagen og stadig været varm og er det stadig, så nu ved jeg ikke hvad han skal sove i, i nat hvis temperaturen stadig er høj herhjemme, det er kun hans fødder der er lidt kolde ellers er resten af kroppen godt varm 

hmmm ... ville nok putte ham med ble og sokker og så med et dynebetræk eller lign. over .. og så tjekke når du går i seng / han skal have mad næste gang om han stadig er varm nok

Anmeld

21. maj 2012

Nolle

Vores søn sov også kun med blee de første 2 mdr a hans liv.
Så med et læppe over ham.

Bare hold øje med han ikke kommer til at fryse.  

Anmeld

21. maj 2012

Silas&Mille

Hvis det fortsat er varmt sidst på aftenen, såsynes jeg det er helt fint bare at lade ham sove i ble. Han må jo ikke blive for varm.

Eventuelt give ham er par strømper på og ligge dynen løst over ham. Det har vi gjort med Mille på 3½ måned.

Anmeld

21. maj 2012

christinak

serinasmor skriver:

hmmm ... ville nok putte ham med ble og sokker og så med et dynebetræk eller lign. over .. og så tjekke når du går i seng / han skal have mad næste gang om han stadig er varm nok

Super det vil jeg gøre så men tror han er vågen til jeg går i seng da varmen ikke har en så god effekt på ham

Anmeld

21. maj 2012

christinak

Nolle skriver:

Vores søn sov også kun med blee de første 2 mdr a hans liv.
Så med et læppe over ham.

Bare hold øje med han ikke kommer til at fryse.  

Jeg tjekker ham løbende hver time og ser om han blir for kold

Anmeld

21. maj 2012

christinak

Silas&Mille skriver:

Hvis det fortsat er varmt sidst på aftenen, såsynes jeg det er helt fint bare at lade ham sove i ble. Han må jo ikke blive for varm.

Eventuelt give ham er par strømper på og ligge dynen løst over ham. Det har vi gjort med Mille på 3½ måned.

Nej skal jo helst undgå han bliver for varm så nu prøver vi og ser om han blir for kold senere 

Anmeld

21. maj 2012

Nolle

christinak skriver:

Jeg tjekker ham løbende hver time og ser om han blir for kold

Go idé. det gjorde vi også.
Jeg kan ikke se det skulle være forkert,
Få det er lige så slemt at svede som at fryse.  

Anmeld

21. maj 2012

christinak

Nolle skriver:

Go idé. det gjorde vi også.
Jeg kan ikke se det skulle være forkert,
Få det er lige så slemt at svede som at fryse.  

Nej han skal gerne undgå at svede, men kan godt mærke på ham at set er varmt for han er umulig og amme idag 

Anmeld

21. maj 2012

twinny

Vores drenge sov den første måned i ble og sokker med dynen....

Så det er da fint, Men jeg ville nok give ham et par tynde sokker på....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.