Eksamen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Lykke:)

Sagen er den, at jeg skal til eksamen på fredag i skriftlig dansk og jeg er SÅ nervøs! Jeg føler slet ikke at jeg på nogen måde kan bestå den eksamen og for den sags skyld, heller ikke engelsk og spansk   Er der nogen der har nogle gode råd, eller måske metoder til at komme igennem? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Kamulla

årh.. bare gør dit bedste...

lider selv af eksamens angst og plejer at kaste op.. sidste år sad jeg til skriftlig dansk da jeg begyndte at få mavepine (ja får også sorry.. dårlig mave af nervøsitet) så er 5 timer på stolen altså LAAANG tid..

nu bliver jeg student om 1 mdr tid, og skal til første eksamen imorgen.. og er ved at gå til af træthed.. jeg er bagud og kan slet ikke overskue siturationen.. og fredag skal jeg op igen.. suk

sender en masse kram og håber du kommer igennem.. hvis det er dansk A du skal op i, så har i vel lavet nogle stile gennem tiden til hvordan man gør med de forskellige valgmuligheder..

Anmeld

21. maj 2012

Lykke:)

Kamulla skriver:

årh.. bare gør dit bedste...

lider selv af eksamens angst og plejer at kaste op.. sidste år sad jeg til skriftlig dansk da jeg begyndte at få mavepine (ja får også sorry.. dårlig mave af nervøsitet) så er 5 timer på stolen altså LAAANG tid..

nu bliver jeg student om 1 mdr tid, og skal til første eksamen imorgen.. og er ved at gå til af træthed.. jeg er bagud og kan slet ikke overskue siturationen.. og fredag skal jeg op igen.. suk

sender en masse kram og håber du kommer igennem.. hvis det er dansk A du skal op i, så har i vel lavet nogle stile gennem tiden til hvordan man gør med de forskellige valgmuligheder..

Så bliver vi studenter samtidig!  

Ja, det er dansk A, vi har lavet masser, men klappen går fuldstændig ned når jeg sidder i lokalet og skal skrive. Og samtidig med, fårenes det også super dårligt  

jfølelser mig bare slet ikke klar til at skulle igang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.