Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Okay, har test dag idag, er meeeega øm i mavsen, oppustet og ikke skyggen af mens.Har lavet små bitte bitte små utydelige streger dagene op til, men idag er de bare blege.Kan jeg godt tage en clear blue og håbe den giver et bedre svar???
Okay, har test dag idag, er meeeega øm i mavsen, oppustet og ikke skyggen af mens.Har lavet små bitte bitte små utydelige streger dagene op til, men idag er de bare blege.Kan jeg godt tage en clear blue og håbe den giver et bedre svar???
det tror jeg godt.. men kan ikke svare på om den siger posetiv jo .. held og lykke..
Camillos skriver: det tror jeg godt.. men kan ikke svare på om den siger posetiv jo .. held og lykke..
Anonym skriver: Mange tak for dit svar. Tror jeg venter til i morgen med st teste.
Mange tak for dit svar. Tror jeg venter til i morgen med st teste.
Ja med morgenurin det er det bedste
Camillos skriver: Ja med morgenurin det er det bedste
Anonym skriver: Har sjovt nok testet mest positivt om eftermiddagen, lige som ved æl
Har sjovt nok testet mest positivt om eftermiddagen, lige som ved æl
Okay... Hmmm .. har nogle billeder af de teste du har taget? og er du gået over tid endnu ?
Camillos skriver: LLq Okay... Hmmm .. har nogle billeder af de teste du har taget? og er du gået over tid endnu ?
LLq
Camillos skriver: SSkSkuSkulSkull Okay... Hmmm .. har nogle billeder af de teste du har taget? og er du gået over tid endnu ?
SSkSkuSkulSkull
Anonym skriver: Skulle være 4+0 idag hvis det var.
Skulle være 4+0 idag hvis det var.
Okay, ja kan se det er 2 forskellige test der viser svagt posetive...
Prøv igen imorgen.. og du har ikke først kigget på testene efter 5 minutter vel ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128