Jaa nu står jeg i det dejlige sted af jeg er i tvivl om min far.
Min har har 4 børn, 3 (ink mig) men min far, og et barn med hans bror. Ved godt det er lidt rundte trunte (Skal lige siges der er 3 brødre.
Min mor har i nogen gange sagt at den 3 bror godt kunne være min far. Og sommetider benægter hun at have sagt noget, og at hun ikke har haft sex med ham.
Min far har et skide godt forhold med mine 2 ældre søskende. Han er hele tiden sammen med dem, låner dem masser af penge, og bare er der 110%. Han har aldrig været der for mig, ikk engang som lille. Og har ikke hørt fra ham siden d.8 maj hvor jeg havde fødselsdag, og han gad ikke deltage i min fest så han kom en 200 kr om formiddagen og blev maks 20 min. Han gider mig decideret ikke.
Idag er min mor på besøg med min nye mand.Jeg siger at jeg vil forlange blodprøve for at se om han virkelig er min far. Også stopper hun med at benægte "Jeg var altså kun sammen med ham en gang da jeg var 4 mdr henne, tror du at jeg lyver??" ... Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal forholde mig til, hun siger der blev taget blod prøve da jeg var bebs, men det har jeg godt nok aldrig hørt noget om, og har ikke lyst til at kontakte min far om det for han er rimlig ligeglad med alt..
Hvad skal jeg gøre ? Er 17 år,,
Anmeld