Min kæreste og jeg er netop blevet enige om at starte på pb. Jeg stoppede med pillerne i november og siden da har vi brugt kondom, indtil tiden var rigtig. Vi er henholdsvis 18 og 19 (19 til august og 20 til oktober) .. Igår havde vi 3 års dag og vi har boet sammen i snart 1 år. Vi har også en hund sammen som vi har haft i 2 år. Jeg er færdiguddannet web-integrator og han er halvvejs med uddannelsen til landmand. (Ja jeg føler jeg skal forklare mig lidt pga. vores alder). Vi vil det her, så det hjælper ikke at snakke os fra det 
Mine forældre har længe plaget om at skulle have børnebørn igen, mine forældre har selv været unge forældre (min far 19, min mor 20) og det har været et valg som de er meget glade for, så dem er jeg skam ikke bekymret for, heller ikke resten af min familie.. Min kæreste familie er jeg tværtimod lidt bekymret for.. Hans forældre var i midt 30'erne da de fik min kærestes storebror + at der faktisk ikke er andre i den "kæde" (søskende, fætre, kusiner) som har fået børn endnu. Min kæreste er den yngste og kommer så til at være den første .. Men mit spørgsmål er bare, hvordan fortæller man det til den side af familien??
Anmeld