Diverse: Slynger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
367 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Bonde-liv

Køb en smuk unikt designet ringslynge kun KUN 349!

så får du en slynge som ingen andre har

slynger er fantastiske i sommervejret. du kan bære baby ned af strøget  mens du shopper, i haven eller under kartoffelskrælning og samtidig ser du eddersmart ud ringslynger kan bruges fra nyfødt til ca. 3 år.

http://www.bonde-liv.dk/baby/slynger.html

husk at for plusbruger er der ydeligere rabat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Rikke, Liam & Linus

...men i burde også have strækvikler. Jeg kan personligt ikke bruge ringslynger i længere tid, da det er for hårdt for min ryg.

Anmeld

21. maj 2012

Bonde-liv

Rikke&Liam skriver:

...men i burde også have strækvikler. Jeg kan personligt ikke bruge ringslynger i længere tid, da det er for hårdt for min ryg.

det regner vi også med at få ind på sigt. men da jeg ikke er så "inde" i strækvikler er vi pt på ringslynger da det var det jeg brugte (og kan bedst hitte ud af- jeg vil helst sælge ting jeg selv kan finde ud af og strækviklen kan jeg kun én bærestilling).

og tak for forslagetså kommer det tættere på overvejelserne!

Anmeld

21. maj 2012

Rikke, Liam & Linus

Bonde-liv skriver:

det regner vi også med at få ind på sigt. men da jeg ikke er så "inde" i strækvikler er vi pt på ringslynger da det var det jeg brugte (og kan bedst hitte ud af- jeg vil helst sælge ting jeg selv kan finde ud af og strækviklen kan jeg kun én bærestilling).

og tak for forslagetså kommer det tættere på overvejelserne!

Ok. Jeg synes strækviklen er genial og rigtig nem at anvende, når man lige har prøvet det et par gange. Og så kan den jo bruges helt fra nyfødt uden det går ud over spædbarnets ryg mv.

Anmeld

21. maj 2012

Bonde-liv

Rikke&Liam skriver:

Ok. Jeg synes strækviklen er genial og rigtig nem at anvende, når man lige har prøvet det et par gange. Og så kan den jo bruges helt fra nyfødt uden det går ud over spædbarnets ryg mv.

ja havde selv en jeg farvede i den smukkste karryfarve men bar også min nyfødte i ringslynge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.