Se da lige min lille skønhed :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Zeus

Billedet blev taget til Vesterskovsløbet i torsdag Isabella var ikke hjemme hele ferien, så hun var desværre ikke med, men prøv da lige at undgå at blive forelsket i det billede her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

L&V

Zeus skriver:

Billedet blev taget til Vesterskovsløbet i torsdag Isabella var ikke hjemme hele ferien, så hun var desværre ikke med, men prøv da lige at undgå at blive forelsket i det billede her

Hun er da bare skøn og så stolt hun ser ud

Anmeld

21. maj 2012

Zeus

Månsson skriver:

Hun er da bare skøn og så stolt hun ser ud

Hun var bare så sej, og nød at løbe banen rundt.. Og da vi kom ud på selve ruten, løb hun også den modsatte vej, fordi der kom løbere på vej tilbage, og dem syntes hun da lige hun ville følges med også

Vi havde gået derop, hvor hun sad i barnevognen hele vejen (det tog en time), så hun var klar til at komme ud og sprinte da hun endelig fik lov til at komme ned og gå selv

Det var en helt fantastisk formiddag, og at få det her billede, gør det bare endnu mere fantastisk

Hihi, og hun var så stolt af den medalje hun fik, da hun kom i mål.. Hun blev lige lidt forvirret da der kom en fremmed dame og hængte den om halsen på hende, men den blev virkelig vist frem, da vi nåede op til hendes farmor og farfar efter løbet

Anmeld

21. maj 2012

L&V

Zeus skriver:

Hun var bare så sej, og nød at løbe banen rundt.. Og da vi kom ud på selve ruten, løb hun også den modsatte vej, fordi der kom løbere på vej tilbage, og dem syntes hun da lige hun ville følges med også

Vi havde gået derop, hvor hun sad i barnevognen hele vejen (det tog en time), så hun var klar til at komme ud og sprinte da hun endelig fik lov til at komme ned og gå selv

Det var en helt fantastisk formiddag, og at få det her billede, gør det bare endnu mere fantastisk

Hihi, og hun var så stolt af den medalje hun fik, da hun kom i mål.. Hun blev lige lidt forvirret da der kom en fremmed dame og hængte den om halsen på hende, men den blev virkelig vist frem, da vi nåede op til hendes farmor og farfar efter løbet

Ha ha ha hvor fedt hun tænkte bare jeg løber med dem alle sammen Ih og en fin medalje os arh men så kan jeg da godt forstå den ska vises frem og at hun var ekstra stolt.. Det lyder virkelig som en super fed dag også i det gode vejr

Anmeld

21. maj 2012

Muffin_girl

Hvor er hun sød  

Anmeld

21. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nåååååårh, lækker pige!

Anmeld

21. maj 2012

Zeus

rikkeregnbue skriver:

Nåååååårh, lækker pige!

Jeg sidder stadig og savler

Anmeld

21. maj 2012

Zeus

AalborgPigen skriver:

Hvor er hun sød  

Tak

Anmeld

21. maj 2012

Mutti2

Zeus skriver:

Åhhh hvor er hun skøn :-) Og sikke hendes øjne smiler :-D

Anmeld

21. maj 2012

Zeus

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhhh hvor er hun skøn :-) Og sikke hendes øjne smiler :-D

Tak.. Og ja, jeg tror også hun havde en rigtig sjov dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.