Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søn er 9 mdr her d. 26. Må han godt få gulerodsrugbrød hvor der er lidt kerner i? Har fuldstændig glemt at købe hans bondebrød
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har han tænder så han kan tygge kernerne ? Ellers ville jeg nok prøve om jeg kunne pille så mange af dem som muligt ud
annec skriver: Min søn er 9 mdr her d. 26. Må han godt få gulerodsrugbrød hvor der er lidt kerner i? Har fuldstændig glemt at købe hans bondebrød
Hmm .. Oscar fik aldrig bondebrød .. Han fik rugbrød som os andre den dag han startede med at spise rigtigt
min sp sagde at børn først har godt af rugbrød med kerner når de bliver 3 år det er noget med at deres maver ikke så godt kan fordøje kernerne før den tid men min søn har enkelte gange fået rugbrød med kerner og tror ikke det er et problem hvis det ikke sker så tit
Tak for svar
Der er næsten ingen kerner i. Så piller bare de fleste fra
annec skriver: Tak for svar Der er næsten ingen kerner i. Så piller bare de fleste fra
Han kan sagtens få alm rugbrød, du behøver ikke pille kernerne fra. Noah har fået scwartsbrot rugbrød fra start, og intet problem. Sp sagde at det var helt ok, hvis ikke han fik kernerne i den gale hals. Og når baby er omkring 8 mdr kan de jo spise stort set det samme som os andre
Mine fik bondebrød i starten... Men der er bare ikke næring i det da det rent faktisk ikke er en fis bedre end franskbrød.
Så giv endelig nogen rugbrød med kerner i Nej de fordøjer ikke ALLE kerner men langt de fleste
maria_wlt skriver: Mine fik bondebrød i starten... Men der er bare ikke næring i det da det rent faktisk ikke er en fis bedre end franskbrød. Så giv endelig nogen rugbrød med kerner i Nej de fordøjer ikke ALLE kerner men langt de fleste
Okay super :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128