Rugbrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

annec

Min søn er 9 mdr her d. 26. Må han godt få gulerodsrugbrød hvor der er lidt kerner i? Har fuldstændig glemt at købe hans bondebrød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Missq4

Har han tænder så han kan tygge kernerne ? Ellers ville jeg nok prøve om jeg kunne pille så mange af dem som muligt ud��

Anmeld

21. maj 2012

morethanperfect

annec skriver:

Min søn er 9 mdr her d. 26. Må han godt få gulerodsrugbrød hvor der er lidt kerner i? Har fuldstændig glemt at købe hans bondebrød

Hmm .. Oscar fik aldrig bondebrød .. Han fik rugbrød som os andre den dag han startede med at spise rigtigt

Anmeld

21. maj 2012

ledermus

min sp sagde at børn først har godt af rugbrød med kerner når de bliver 3 år det er noget med at deres maver ikke så godt kan fordøje kernerne før den tid men min søn har enkelte gange fået rugbrød med kerner og tror ikke det er et problem hvis det ikke sker så tit

Anmeld

21. maj 2012

annec

Tak for svar

Der er næsten ingen kerner i. Så piller bare de fleste fra

Anmeld

21. maj 2012

Holbæktrunten

annec skriver:

Tak for svar

Der er næsten ingen kerner i. Så piller bare de fleste fra

Han kan sagtens få alm rugbrød, du behøver ikke pille kernerne fra. Noah har fået scwartsbrot rugbrød fra start, og intet problem. Sp sagde at det  var helt ok, hvis ikke han fik kernerne i den gale hals. Og når baby er omkring 8 mdr kan de jo spise stort set det samme som os andre 

Anmeld

21. maj 2012

maria_wlt

Mine fik bondebrød i starten... Men der er bare ikke næring i det da det rent faktisk ikke er en fis bedre end franskbrød.

Så giv endelig nogen rugbrød med kerner i Nej de fordøjer ikke ALLE kerner men langt de fleste

Anmeld

21. maj 2012

annec

maria_wlt skriver:

Mine fik bondebrød i starten... Men der er bare ikke næring i det da det rent faktisk ikke er en fis bedre end franskbrød.

Så giv endelig nogen rugbrød med kerner i Nej de fordøjer ikke ALLE kerner men langt de fleste

Okay super :-) 

Anmeld

21. maj 2012

Lusi

Vi havde også glemt at købe rugbrød til min søn på et tidspunkt og der fik han bare vores. Det var noget med ret mange kerner i og selvom han ingen tænder havde, var det intet problem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.