Hvorfor lykkes det ikke:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

SRP

Hej piger

Er normalvægtig med pco og har måtte sande, at vores 3. forsøg med pergotime og hjemmerul er endt negativt. Jeg har fået brunt udflåd, som jeg plejer op til mens, men må hellere teste i aften eller imorgen - man håber jo altid. Jeg forstår bare ikke, hvorfor det ikke lykkes for os? Vi har prøvet snart et år og havde også ægløsning inden hormonerne. Har kunne fange 3 ægløsninger der inden behandling. Hvad går galt? Jeg er helt nede og synes godt nok det er svært at være glad og passe det daglige. Det hele er frustrerendeo og kan snart ikke ses hvorfor det skulle lykkes næste gang....

Er der nogen af jer som har haft/kender nogen som har haft brunt udflåd og testet positiv for graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

tarkoflen

SRP skriver:

Hej piger

Er normalvægtig med pco og har måtte sande, at vores 3. forsøg med pergotime og hjemmerul er endt negativt. Jeg har fået brunt udflåd, som jeg plejer op til mens, men må hellere teste i aften eller imorgen - man håber jo altid. Jeg forstår bare ikke, hvorfor det ikke lykkes for os? Vi har prøvet snart et år og havde også ægløsning inden hormonerne. Har kunne fange 3 ægløsninger der inden behandling. Hvad går galt? Jeg er helt nede og synes godt nok det er svært at være glad og passe det daglige. Det hele er frustrerendeo og kan snart ikke ses hvorfor det skulle lykkes næste gang....

Er der nogen af jer som har haft/kender nogen som har haft brunt udflåd og testet positiv for graviditet?

Kan desværre ikke hjælpe dig men ville ikke gå uden at sende et i din retning.

Hvor længe har I været i gang og kan I blive sendt videre til fertilitetsbehandling?

Anmeld

21. maj 2012

SRP

Vi er i behandling på  en privatklinik, men nu skal vi nok videre til IUI og hvis ikke det lykkes der skal vi nok i IVF-behandling i det offentlige. Vi har været i gang godt et år og jeg er snart ved at give op Det er sådan et hårdt slag gang på gang, at det bare ikke lykkes.

Anmeld

21. maj 2012

ønskebørn74

SRP skriver:

Vi er i behandling på  en privatklinik, men nu skal vi nok videre til IUI og hvis ikke det lykkes der skal vi nok i IVF-behandling i det offentlige. Vi har været i gang godt et år og jeg er snart ved at give op Det er sådan et hårdt slag gang på gang, at det bare ikke lykkes.

det er jo også normalt at det tager over et år for folk der ikke fejler noget.. i de har så rullet mange måneder inden den er der..

har selv været igennem 7 IUI-H og 4 IVF/ICSI uden held.. og en del år uden hjælp.. vi har forsøgt at blive forældre i over 10år..

men klinikken siger stadig at vore chancer er gode og at det nok skal komme..

held og lykke med jeres videre forløb!!!  ved det er hårdt, men det er bare om at komme op på hesten igen og derudaf, til det lykkedes for jer..

Anmeld

21. maj 2012

BigHope13

pyha det er bare ikke nemt i denne barnløsheds verden så først får du lige en kæmpe

jeg kender til følelsen af at blive skuffet og ked mdr efter mdr.
Men vi skal nok klare den og er sikker på at der er en bebs til os alle og husk at det ikke er unormalt at der går over et år før folk som ikke fejler noget bliver gravide.

Så fat mod og op med hovedet.

Hvornår bliver i sendt videre ? tænker insemination er næste skridt!!
er i begge blevet tjekket så i ved at det kun er dig den er "gal" med.?

Håber det snart vil lykkedes for os alle

Anmeld

21. maj 2012

BigHope13

SRP skriver:

Hej piger

glemte at citere se mit indlæg ovenover

Anmeld

21. maj 2012

SRP

Min kæreste fejler heldigivs intet. Jeg skal have foretaget HSG-undersøgelse og dernæst bliver det nok IUI. Havde bare håbet vi kunne klare det med lidt piller, men desværre skulle det ikke gå helt sådan. Øv hvor havde jeg håbet denne gang var lykkens gang.

Anmeld

21. maj 2012

BigHope13

SRP skriver:

Min kæreste fejler heldigivs intet. Jeg skal have foretaget HSG-undersøgelse og dernæst bliver det nok IUI. Havde bare håbet vi kunne klare det med lidt piller, men desværre skulle det ikke gå helt sådan. Øv hvor havde jeg håbet denne gang var lykkens gang.

kan så godt forstå dig står selv i samme situation, min eneste behandling indtilvidere har kun været metformin.

men man kommer ned i kulkælderen hver eneste mdr når mens alligevel kommer og det er da også dybt frustrende når du ved at du har ægløsning og manden ikke fejler noget

håber det lykkedes snart for der ingen som fortjener denne psykiske smerte

Anmeld

21. maj 2012

Brams

SRP skriver:

Hej piger

Hæng i og bliv ved, men husk også Jer selv i forløbet, for det er så uendeligt hårdt.

MEN, det kan lykkes - efter at have kæmpet i 12 LANGE år, fik vi vores dejlige lille prinsesse for 2½ år siden.

Synes bare lige du skulle have lidt godt nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.