Godmorgen mandag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

emsaroto

Godmorgen skønne baby brugere..
Lige for tiden er jeg meget ked at være hjemme, så jeg har brug for en masse positiv energi.

Derfor ville jeg bare lige ønske jer alle en dejlig dag, på denne fantastiske solskins morgen!
Jeg har selv haft en super skøn morgen, og håber også jeres har været fantastisk!

- Emilie  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

ano14316

emsaroto skriver:

Godmorgen skønne baby brugere..
Lige for tiden er jeg meget ked at være hjemme, så jeg har brug for en masse positiv energi.

Derfor ville jeg bare lige ønske jer alle en dejlig dag, på denne fantastiske solskins morgen!
Jeg har selv haft en super skøn morgen, og håber også jeres har været fantastisk!

- Emilie  

Godmorgen til skønne emsaroto..!

Sikke dog et dejligt vejr.. Ville ønske jeg havde fri idag, så jeg kunne være ude og nyde det..! glæder mig til på torsdag, hvor jeg har fri + lørdag, søndag og mandag! så vejret SKAL holde!!!

Ha en rigtig dejlig dag til alle!

Anmeld

21. maj 2012

emsaroto

ano14316 skriver:

Godmorgen til skønne emsaroto..!

Sikke dog et dejligt vejr.. Ville ønske jeg havde fri idag, så jeg kunne være ude og nyde det..! glæder mig til på torsdag, hvor jeg har fri + lørdag, søndag og mandag! så vejret SKAL holde!!!

Ha en rigtig dejlig dag til alle!

Jeg  for at vejret holder!!

Jeg glæder mig også til at få læseferie her den 23, det bliver så dejligt, selvom jeg skal knokle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.