Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godmorgen skønne baby brugere..Lige for tiden er jeg meget ked at være hjemme, så jeg har brug for en masse positiv energi.
Derfor ville jeg bare lige ønske jer alle en dejlig dag, på denne fantastiske solskins morgen!Jeg har selv haft en super skøn morgen, og håber også jeres har været fantastisk!
- Emilie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emsaroto skriver: Godmorgen skønne baby brugere..Lige for tiden er jeg meget ked at være hjemme, så jeg har brug for en masse positiv energi. Derfor ville jeg bare lige ønske jer alle en dejlig dag, på denne fantastiske solskins morgen!Jeg har selv haft en super skøn morgen, og håber også jeres har været fantastisk! - Emilie
Godmorgen til skønne emsaroto..!
Sikke dog et dejligt vejr.. Ville ønske jeg havde fri idag, så jeg kunne være ude og nyde det..! glæder mig til på torsdag, hvor jeg har fri + lørdag, søndag og mandag! så vejret SKAL holde!!!
Ha en rigtig dejlig dag til alle!
ano14316 skriver: Godmorgen til skønne emsaroto..! Sikke dog et dejligt vejr.. Ville ønske jeg havde fri idag, så jeg kunne være ude og nyde det..! glæder mig til på torsdag, hvor jeg har fri + lørdag, søndag og mandag! så vejret SKAL holde!!! Ha en rigtig dejlig dag til alle!
Jeg for at vejret holder!!
Jeg glæder mig også til at få læseferie her den 23, det bliver så dejligt, selvom jeg skal knokle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128