Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Øv søde, det er jeg ked af at høre er han så skidt, at han slet ikke kan tage med? Jeg er sikker på du kan klare det og der er sikkert en rigtig sød sygeplejerske til at holde dig i hånden! Bare sig at du ikke er så glad for at være afsted alene! Det ville jeg altså heller ikke være.Kæmpe Du kan sagtens gøre det
Øv søde, det er jeg ked af at høre er han så skidt, at han slet ikke kan tage med? Jeg er sikker på du kan klare det og der er sikkert en rigtig sød sygeplejerske til at holde dig i hånden! Bare sig at du ikke er så glad for at være afsted alene! Det ville jeg altså heller ikke være.Kæmpe Du kan sagtens gøre det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: Er sikker på du nok skal klare den AM. Bare tænk på hvad i kan få ud af det.. Det er det hele værd..Jeg krydser alt hvad krydses kan for at det lykkeds denne gang..
Er sikker på du nok skal klare den AM. Bare tænk på hvad i kan få ud af det.. Det er det hele værd..Jeg krydser alt hvad krydses kan for at det lykkeds denne gang..
AMtrier skriver: Taak Rikke du er bare sød !
Taak Rikke du er bare sød !
AMtrier skriver:Hej søde jeg fik ham hevet med, men da de så hvor skidt jan var fik han en seng inde på opvågningen.. så det gik alt sammen ! Der var 16 æg så jeg er bare rigtig glad ! På trods af at jeg har det endnu værre end sidste gang Tak for støtten
tarkoflen skriver: Hold da op hvor har han været dårlig så hvad fejler han?Godt han kom med selvom han var skidt! Men øv, at du har det værre end sidste gang! Dog er det da vildt fedt, at I fik så mange æg ud, man må se det positive Jeg så sindsygt meget for at jeres bebs er på vej til jer
Hold da op hvor har han været dårlig så hvad fejler han?Godt han kom med selvom han var skidt! Men øv, at du har det værre end sidste gang! Dog er det da vildt fedt, at I fik så mange æg ud, man må se det positive Jeg så sindsygt meget for at jeres bebs er på vej til jer
AMtrier skriver:Jeg tror han har halsbetændelse, det har de luge nu i min familie :/ men meget pænt af dem på klinikken ! Det er vildt dejligt med så mange æg ! Så må jeg bide smerten lidt i mig denne gang ! Iiih tak søde.. det må også snart være vores begges tur !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128