før haft Klamydia, hvad med baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har læst og fået fortalt at hvis man har haft Klamydia kan man risikere ikk at få børn?

Jeg var uheldig og fik det da jeg var de 15-16år?

Nu bliver jeg helt bekymret. Tænk hvis jeg ikk kan få børn.

KEnder i nogle som ikk kan få børn og det kan skyldes det?

Eller kender i til folk som sagtens har kunne få børn?

Bliver helt depri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Zeus

Anonym skriver:

Jeg har læst og fået fortalt at hvis man har haft Klamydia kan man risikere ikk at få børn?

Bliver helt depri

Det er kun hvis du har haft det i en længere periode, at man risikerer ikke at kunne få børn.. At du har haft det en enkelt gang - eller 10, burde ikke betyde noget, medmindre du har haft gået med det rigtig længe

Anmeld

20. maj 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Bliver helt depri

Jeg har haft det, og det blev opdaget MEGET sent, det havde nået at sætte sig til en direkte betændelsestilstand i min livmoder, men alligevel lykkedes det mig at blive gravid i januar, dog ikke med et barn der var planlagt, og jeg valgte også at få det fjernet, så det kan godt lykkes selvom man har haft klamydia, også selvom du har haft det lang tid uden behandling..

Anmeld

20. maj 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Det er kun hvis du har haft det i en længere periode, at man risikerer ikke at kunne få børn.. At du har haft det en enkelt gang - eller 10, burde ikke betyde noget, medmindre du har haft gået med det rigtig længe

MEn jeg kom jo bar til lægen da jeg efter mens ikk kunne stoppe med at bløde. Det var så Klamydia
Men lægen ved vel ikk hvor længe man kan ha haft det?
Er der ikk nået med der kan gå lidt tid inden Det kommer i udbrud.

Blev skide bange da jeg læste det.

Anmeld

20. maj 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Jeg har haft det, og det blev opdaget MEGET sent, det havde nået at sætte sig til en direkte betændelsestilstand i min livmoder, men alligevel lykkedes det mig at blive gravid i januar, dog ikke med et barn der var planlagt, og jeg valgte også at få det fjernet, så det kan godt lykkes selvom man har haft klamydia, også selvom du har haft det lang tid uden behandling..

Ej din stakkel. Må ha været forfærdeligt. Så galt endte mit ikk.

men blev da lidt glad over dit så)var så kan man slappe lidt af

Anmeld

20. maj 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ej din stakkel. Må ha været forfærdeligt. Så galt endte mit ikk.

men blev da lidt glad over dit så)var så kan man slappe lidt af

Det var forfærdeligt, og det var forbundet med MANGE smerter, men ja håber det hjælper dig lidt, ofr man kan godt blive gravid på trods af det..

Tror mere det er hvis man går med den der betændelsestilstand længe det kan være farligt, og det tvivler jeg på man kan, for ved mig gjorde det meget ondt..

Anmeld

20. maj 2012

Zeus

MEn jeg kom jo bar til lægen da jeg efter mens ikk kunne stoppe med at bløde. Det var så Klamydia
Men lægen ved vel ikk hvor længe man kan ha haft det?
Er der ikk nået med der kan gå lidt tid inden Det kommer i udbrud.

Blev skide bange da jeg læste det.

Jeg har selv haft det i et stykke tid, hvor jeg ikke anede at jeg havde det.. Mener jeg blev testet i nov eller dec, begyndte at være sammen med min kæreste i marts, og fik så symptomer hen i efteråret engang tror jeg det var.. Så jeg gik også længe med det, men havde ingen problemer med at få den yngste. Der gik kun et par mdr fra jeg stoppede med prævention, til jeg var gravid..

Anmeld

20. maj 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

OØOkOkaOkay

Det var forfærdeligt, og det var forbundet med MANGE smerter, men ja håber det hjælper dig lidt, ofr man kan godt blive gravid på trods af det..

Tror mere det er hvis man går med den der betændelsestilstand længe det kan være farligt, og det tvivler jeg på man kan, for ved mig gjorde det meget ondt..

Okay jeg havde aldrig smerter i forbindelse med mit men du har nok ret at man nok skal derud for at det kan ødelægge chancen.

Dog havde det ikk ødelagt din.

Nu kan jeg slappe lidt af

Anmeld

20. maj 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Jeg har selv haft det i et stykke tid, hvor jeg ikke anede at jeg havde det.. Mener jeg blev testet i nov eller dec, begyndte at være sammen med min kæreste i marts, og fik så symptomer hen i efteråret engang tror jeg det var.. Så jeg gik også længe med det, men havde ingen problemer med at få den yngste. Der gik kun et par mdr fra jeg stoppede med prævention, til jeg var gravid..

Årh det var godt så har jeg lidt håb endnu.

Det noget forfærdeligt lort de sygdomme.

Anmeld

20. maj 2012

Nattøs

Jeg både læste og fik det afvide. Jeg har haft det 3 gange, den ene gang virkede pillerne ikke og derfor 3 gange. Jeg er gravid nu og har ingen problemer haft. Troede ikke jeg kunne blive gravid af samme grund plus har haft blærebetændelse tons viser af gange :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.