hvornår fik i kønnet af vide ? :):):)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

Fenja09

Vi fik det af vide til MD scanningen - JM var dog "kun" 90 % sikker, men vi stolede på hende og ganske rigtig fik vi os en lille pige

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Faith

1. graviditet i uge 17 fik vi at vide at vi ventede 2 drenge, og ud kom 2 drenge

Denne gang osse i uge 17 med besked om endnu en dreng. Nu må vi så se hvad der kommer ud om 4 uger

Anmeld

20. maj 2012

chael

Nr. 1, ved md scanning. Hende der scanner sagde hun var 99,9% sikker på en pige og ja og det var rigtigt.

Nr. 2, ved md scanning. Hende der scannede var sikker på en dreng. Og det var også rigtigt.

Nr. 3, var jeg til kønsscanning i uge 15. Der sagde dreng og det var også rigtigt

*C

Anmeld

20. maj 2012

chael

chael skriver:

Nr. 1, ved md scanning. Hende der scanner sagde hun var 99,9% sikker på en pige og ja og det var rigtigt.

Nr. 2, ved md scanning. Hende der scannede var sikker på en dreng. Og det var også rigtigt.

Nr. 3, var jeg til kønsscanning i uge 15. Der sagde dreng og det var også rigtigt

*C

Det blev ved nr. 3 og bekræftet at det var en dreng til md

Anmeld

21. maj 2012

Thalia

Min ældste søn kendte jeg kønnet på omkring uge 20 - dengang blev man kun scannet 1 gang i graviditeten og det var ret usædvanligt at de kunne se det.

Nummer 2 fik vi oplyst køn ved MD scanningen.

Nummer 3 og 4 har vi fravalgt at kende kønnet på. Jeg kan godt lide at bevare lidt overraskelse til fødslen

Anmeld

21. maj 2012

KissMe

Anonym skriver:

Og holdte det så stik hele vejen

Jeg bor i Seoul, og her MAA laegerne ikke fortaelle noget om koennet... saa jeg fik det foerst at vide efter jeg havde foedt...... men det gjorde mig ikke noget....

Heldigvis blev det en pige, for min storebror havde lavet en rigtig prinsessekrog paa vores vaerelse.....

Anmeld

21. maj 2012

Silas&Mille

Ved Silas fik vi det af vide da han var kommet ud
Faktisk først et kvater efter han var kommet ud, for dem på sygehuset troede vi havde fået det afvide til scanningen
Men det havde vi ikke.

Ved Mille fik vi det af vide til MD scanningen.
Scanningssygeplejersken sagde det var en pige, og det var det  

Anmeld

21. maj 2012

Nadia&Daniel

Problembarnet skriver:

vi fik da af vide da jeg havde født  

Anmeld

21. maj 2012

4xGreve

Med Daniella til MD scanning omkring uge 19 de gætter på en pige og det var sørme helt rigtigt..

Med Milo gættet de forsigt til NF scanning omkring uge 13 på en dreng og det holdte stik hele vejen! Og for 3 måneder og 11 dage siden kom den skønneste lille dreng ud! 

Anmeld

21. maj 2012

Nemesis

Med Jonas kunne jeg selv se det til MD scanningen - det var så tydeligt og det passede jo også.

Med Sara kunne de ikke se noget som helst så vi fik en kønsscanning i uge 24 + 28. Det tog dog kun lægen 10 sekunder til første scanning i uge 24 at konstatere det var en pige...meget vildt.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.