Vuc- gravid og eksamner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

MorTilVictoria

Hej .. 

jeg vil lige høre om der er nogle her inde som ved noget om hvordan vuc forholder sig i forhold til vis man blir gravid under et studie? kan man få lov og tage sine eksamner eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Sukkermåsen

Tror der er stor forskel på VUC, jeg ved at der var en fra min klasse, som lige har født i starten af året og hun har lavet sine ting der hjemme og hun kan gå op til sommer. 

der er vel ikke andet for end at snakke med studievejlederen!

Anmeld

20. maj 2012

MorTilVictoria

MorTilVictoria skriver:

Hej .. 

jeg vil lige høre om der er nogle her inde som ved noget om hvordan vuc forholder sig i forhold til vis man blir gravid under et studie? kan man få lov og tage sine eksamner eller hvordan?

Op 

Anmeld

20. maj 2012

Orkide86

MorTilVictoria skriver:

Hej .. 

Tror du skal prøve snakke med den studievejleder som er tilknyttet den VUC du går på.

Anmeld

20. maj 2012

MorTilVictoria

Mirjam123 skriver:

Tror du skal prøve snakke med den studievejleder som er tilknyttet den VUC du går på.

Syntes måske bare det lyder lidt underligt og skal sige det til hende sådan direkte at vi er igang med baby projekt og vis jeg så blir gravid, 

hvis hun så sir til mig, : så kan du lisågodt lade være og starte her,for så vil du ikke kunne tage dine eksamner :/

Anmeld

20. maj 2012

AnnaK89

Hvorfor skulle du ikke kunne tage dine eksamner?
Jeg er 34+2 idag, går på VUC og skal til min første eksamen i morgen og har den sidste 12 juni hvor jeg er 37+4.

Anmeld

20. maj 2012

MorTilVictoria

AnnaKJ skriver:

Hvorfor skulle du ikke kunne tage dine eksamner?
Jeg er 34+2 idag, går på VUC og skal til min første eksamen i morgen og har den sidste 12 juni hvor jeg er 37+4.

hvornår gik du på barsel eller hvad det hedder?

hvornår har du termin

Anmeld

20. maj 2012

AnnaK89

MorTilVictoria skriver:

hvornår gik du på barsel eller hvad det hedder?

hvornår har du termin

Fra april - det betyder bare at jeg selv vælger om jeg vil være studieaktiv og det har jeg valgt, så jeg kan gå til eksamen. Overhovedet ingen problemer der.

Jeg har termin 29. Juni.

Anmeld

20. maj 2012

MorTilVictoria

AnnaKJ skriver:

Fra april - det betyder bare at jeg selv vælger om jeg vil være studieaktiv og det har jeg valgt, så jeg kan gå til eksamen. Overhovedet ingen problemer der.

Jeg har termin 29. Juni.

hvordan kan du selv være studie aktiv ?

Anmeld

20. maj 2012

AnnaK89

MorTilVictoria skriver:

hvordan kan du selv være studie aktiv ?

Jamen hvorfor skulle jeg ikke kunne det?

Det vælger man selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.