Hvad skal vi spørge dagplejen om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

happymothertobe

Hej

Som der står i overskriften er mit/vores problem hvad vi skal spørge dagplejen om, når vi skal ned og besøge hende imorgen?? Vi er ret lost ærligt talt, og ved ikke rigtig hvad vi skal spørge ind til...

Alle ideer/spørgsmål, modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Ciss

happymothertobe skriver:

Hej

Som der står i overskriften er mit/vores problem hvad vi skal spørge dagplejen om, når vi skal ned og besøge hende imorgen?? Vi er ret lost ærligt talt, og ved ikke rigtig hvad vi skal spørge ind til...

De daglige rutiner som mad, soveplads/tid, hvor meget de er ude, hvor de går tur osv. Det giver dig en ide om, hvordan hverdagen kommer til at se ud for barnet.

Og så er det jo muligt at spørge lidt ind til f eks hvad hun lægger vægt på ved måltiderne, hvordan hun håndterer konflikter mellem børnene eller om hun synger meget med børnene for eksempel.

Fokuser på det, som er vigtigst for dig, om det nu er madrutiner eller udetid eller noget tredje og snak med hende om det.

Anmeld

20. maj 2012

foto på lærred

happymothertobe skriver:

Hej

Vi spurgte lidt ind til hvilke mad de fik, om de gik til legestuer, hvor og i hvad de sov i, hvordan og hvorledes med solcreme, hvad hun gerne ville have vi havde med af ekstra tøj osv.

Camilla

Anmeld

20. maj 2012

Mussen2

Jeg tror jeg ville spørge til hvor længe hun har været dagplejer og hvorfor hun blev det. Det synes jeg fortæller en hel del. Jeg ville be om at se udefaciliteterne også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.