Samvær for barn på 4,5 år??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvordan er jeres samværsordning for et barn på ca 4,5 år?? Vi har boet sammen indtil nu - og hun har aldrig rigtig sovet ude (en enkelt gang) så hun er ikke vant til at være væk hjemmefra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

FruK

Hvis hun har boet sammen med jer begge mener jeg ikke, at det kam kaldes "at sove ude" uanset hvem af jer, hun skal være mest hos.

Da min søn var 4,5 havde vi vist 8/6 ordning. Vi har været fra hinanden siden han var to år, og i dag er hans hjem lige meget hos mig og hos hans far. Og ja, det trives han med, selvom mange mener det er umuligt! 

Håber I finder en god løsning. 

Anmeld

20. maj 2012

wamse

Da mine drenge var den alder, der var de hos far fra torsdag til mandag morgen, hver anden uge, hvor han så afleverede dem i daginstitutionen.

Anmeld

20. maj 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Da mine drenge var den alder, der var de hos far fra torsdag til mandag morgen, hver anden uge, hvor han så afleverede dem i daginstitutionen.

Var det en løsning i selv fandt frem til?

Anmeld

20. maj 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Hvis hun har boet sammen med jer begge mener jeg ikke, at det kam kaldes "at sove ude" uanset hvem af jer, hun skal være mest hos.

Da min søn var 4,5 havde vi vist 8/6 ordning. Vi har været fra hinanden siden han var to år, og i dag er hans hjem lige meget hos mig og hos hans far. Og ja, det trives han med, selvom mange mener det er umuligt! 

Håber I finder en god løsning. 

Tak

Anmeld

20. maj 2012

wamse

Anonym skriver:

Var det en løsning i selv fandt frem til?

Ja
Der var ingen grund til at blande statsamtet ind i det dengang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.