andre hvis dreng klager over......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.081 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

2721

Hej

Er der andre der har dreng omkring de 2 år, som klager over at deres tissemand/pung gør ondt?
Min søn har nu sagt av hvis han skal vaskes eller når han tisser i 3 mdr.
Han er tjekket for urinvejsinfektion og en vagtlæge har kigget på om der skulle være noget forhudsforsnævring men det sagde hun der ikke var.
Synes jo der må være en grund
Men måske er det bare fordi han ikke kan lide fornemmelsen når han tisser og bliver vasket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Mette.

Puslingen skriver:

Hej

Er der andre der har dreng omkring de 2 år, som klager over at deres tissemand/pung gør ondt?
Min søn har nu sagt av hvis han skal vaskes eller når han tisser i 3 mdr.
Han er tjekket for urinvejsinfektion og en vagtlæge har kigget på om der skulle være noget forhudsforsnævring men det sagde hun der ikke var.
Synes jo der må være en grund
Men måske er det bare fordi han ikke kan lide fornemmelsen når han tisser og bliver vasket

Nu har jeg godt nok en datter, men hun er også 2 år. Hun har i en periode klaget over det samme - jeg tror det er fordi vi har spurgt hende om det har gjort ondt, hvis hun har haft rød numse, så forbinder hun bleskiftet med at det kan gøre ondt. Hun siger nemlig hun har ondt, også kan hun godt ændre mening efter. Håber det giver mening. 

Anmeld

20. maj 2012

2721

Hmm det kan da godt være
Slå hun også jeres hånd væk og er næsten umulig at få vasket af den grund?
For vi må praktisk taget ikke røre, hvilket jo er lidt af et problem.

Anmeld

20. maj 2012

Nettemor

Sebastian siger også nogle gange af tissemand. Og der er som regel ikke noget at se. Og så må vi hellere ikke vaske.. Tror (og håber) det er en bevidsthedsfase

Anmeld

25. maj 2012

2721

Nettemor skriver:

Sebastian siger også nogle gange af tissemand. Og der er som regel ikke noget at se. Og så må vi hellere ikke vaske.. Tror (og håber) det er en bevidsthedsfase

Undskyld jeg først svare nu
Siger han også av når han tisser?

har han også nærmest en ring rundet om den inden under huden, som er lidt mere hævet??

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

Puslingen skriver:

Undskyld jeg først svare nu
Siger han også av når han tisser?

har han også nærmest en ring rundet om den inden under huden, som er lidt mere hævet??

Nej det har jeg ikke rigtig oplevet.  Men igår da han rendte rundt uden tøj begyndte han pludseligt at klage over ondt i tissemanden.. Men han tissede ikke eller noget..

Anmeld

25. maj 2012

2721

Nettemor skriver:

Nej det har jeg ikke rigtig oplevet.  Men igår da han rendte rundt uden tøj begyndte han pludseligt at klage over ondt i tissemanden.. Men han tissede ikke eller noget..

Hmm ja okay
Du har måske ret i de bare er mere opmærksomme om at den er det

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

Puslingen skriver:

Hmm ja okay
Du har måske ret i de bare er mere opmærksomme om at den er det

Det tror jeg de er Det er jo drenge

Anmeld

25. maj 2012

2721

Nettemor skriver:

Det tror jeg de er Det er jo drenge

Hehe det jo det.men man bliver jo bekymret når de klager så meget over det
Så han bedes venligst stoppe snarest

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

Puslingen skriver:

Hehe det jo det.men man bliver jo bekymret når de klager så meget over det
Så han bedes venligst stoppe snarest

Ja helst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.