Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså under et år så i skyggen, uden de bliver kolde, efter et år må de godt være i solen men husk sol hat o sol creme og at de skal kunne komme i skygge da varmen hurtigt kan blive for meget for dem
Ja, det vil jeg egentlig også sige Lauras første sommer var hun mellem 7-10 mdr. og vi var ude konstant, men hun virkede tilpas, selvom der var meget varmt også i skyggen
INGEN SOL det første år. Huden er simpelthen for sart. -skygge må være løsningen der. Og selvfølgelig undgå solen mellem 12-15.
Over 1 år, solcreme og skygge (så meget som muligt) og igen vugtigt a holde sig væk fra solen mellem 12-15
Vivian87 skriver: Hvornår er det egentlig hensigtsmæssigt sådan at ha baby med udenfor på græsset og ligge og hygge?? Altså, hvor gamle, hvor varmt, i skygge eller ej??
Hvornår er det egentlig hensigtsmæssigt sådan at ha baby med udenfor på græsset og ligge og hygge?? Altså, hvor gamle, hvor varmt, i skygge eller ej??
Jeg havde Mila med i solen i dag men sørgede for at hun ikke fik sol direkte på huden - hun havde lange ærmer, bukser og hue og jeg havde hængt en stofble op til at dække for hendes ansigt. Hun er 5 mdr.
Jeg havde Lukas med ud i haven idag, i en halv times tid... Han sad på tæppe sammen med os og legede med legetøj.. Han havde lange ærmer, bukser og solhat på... Selvom han blev ved med at tage den af
Altså skygge er jo bedst, specielt når de er under 1 år, men når de er i solen vil jeg bare sørge for en langærmet bluse, lange bukser og solhat - og creme, selvfølgelig! Så skal det nok gå.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128