Hvornår fik jeres....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

Mussen2

Børn den første cykel? Hvor gamle var de?og var det en 12tommer eller 16 tommer?

Hvor længe kunne de bruge cyklen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

PernilleogLouis

Da han blev 3 år og der var det en 12 tommer da han blev 4 år fik han så en 16 tommer

Anmeld

20. maj 2012

Mussen2

kicha skriver:

Da han blev 3 år og der var det en 12 tommer da han blev 4 år fik han så en 16 tommer

Ok. Kunne han kun passe den i et år. Eller trængte han til fornyelse?
Er nemlig i tvivl om hvor mange penge man skal smide efter den første cykel. Er din dreng til den høje eller lave side

Anmeld

20. maj 2012

PernilleogLouis

Han er til den høje side

Ja den passede ham ca et år - han nåede at lære at cykle på 2 hjul på den lille også gik det nemt da han fik den store

Den føste vi købte var en winther på tilbud til 1000 kr - set i bakspejlet kunne vi nok godt ha nøjes med at købe en brugt når den nu kun passede et år

Anmeld

20. maj 2012

Liva

Hej

Min pige fik sin første med støttehjul str. 12 tommer den sommer hun fyldte 3 (født august), men kunne dog først rigtigt bruge den året efter. Da hun fyldte 5 skiftede hun til en større, da vi havde arvet en og lillebror kunne overtage den gamle. Han fik den gamle officielt ommalet af storesøster i fødselsdagsgave, da han fyldt 4 i april og kunne cykle uden støttehjul fra starten (hurra for løbecyklen).

Jeg ville prøve at finde en brugt 12 tommer hvis jeg var dig - den holder altså kun et års tid, men en 16 tommer er svær at sætte sadlen langt nok ned på til at de kan nå jorden. Mine børn er ret gennemsnitlige i højden.

Kh liva

Anmeld

20. maj 2012

Ciss

Mussen2 skriver:

Børn den første cykel? Hvor gamle var de?og var det en 12tommer eller 16 tommer?

Hvor længe kunne de bruge cyklen?

Vores pige er 4,5 år og har lige fået sin første cykel. Det er ikke den mindste str. Den kommer hun til at kunne bruke i flere år. Hun kunne strengt taget have brugt den mindste str i år - men den ville absolut være for lille næste år - og det er ikke nemt at finde en kønsneutral småbarnscykel, som lillebror kunne arve, så vi har gjort det enkelt.

Anmeld

20. maj 2012

hekran

Vores Kristoffer bliver 3 til juli. For nogle uger siden fik han en 12" cykel. Den passer fint til ham. Han er 105 cm høj.

Andrias fik sin første i 3 års fødselsdagsgave. Hans var en 16", men han var også en højere dreng. Vi havde bare sat styr og sæde helt ned. Han bliver 5 til september og bruger den stadig.

Hvis I vælger en 12", kan I sagtens nøjes med en brugt en. Vi gav 100 kr for vores og regner ikke med at han kommer til at bruge den mere end et år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.