Udbetaling af feriepenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej med jer. 

Jeg har er sygemeldt fra arbejde indtil barselsstart. Har aftalt med min arbejdsgiver at jeg får udbetalt penge (feriepengene) istedet for at afholde ferien. Jeg har omkring 3 ugers ferie som ryger til udbetaling. Jeg spurgte hvornår jeg kunne regne med at få dem, men det kunne h*n ikke svare på. Jeg snakkede med min arbejdsgiver i slutningen af april-måned. 

Nu er spørgsmålet... Hvornår tror I jeg får pengene?

Og hvor meget får jeg mon udbetalt? 3 uger cirka? Jeg er uddannet social og sundhedsassistent. 

Håber nogle kan komme med et bud? Ellers må jeg bare vente tålmodigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Hej med jer. 

Jeg har er sygemeldt fra arbejde indtil barselsstart. Har aftalt med min arbejdsgiver at jeg får udbetalt penge (feriepengene) istedet for at afholde ferien. Jeg har omkring 3 ugers ferie som ryger til udbetaling. Jeg spurgte hvornår jeg kunne regne med at få dem, men det kunne h*n ikke svare på. Jeg snakkede med min arbejdsgiver i slutningen af april-måned. 

Nu er spørgsmålet... Hvornår tror I jeg får pengene?

Og hvor meget får jeg mon udbetalt? 3 uger cirka? Jeg er uddannet social og sundhedsassistent. 

Håber nogle kan komme med et bud? Ellers må jeg bare vente tålmodigt!

Hvis det er for dette ferieår så har du ret til at få dem udbetalt til september uden nogen modregning i dine barselspenge når du ikke har haft mulighed for at afholde din ferie Og det har du ikke når du har været sygemeldt og derefter barsel ..

Anmeld

20. maj 2012

LotusCPH

Nettemor skriver: