Nedfrysning af brystmælk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
28 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

EKBJ

Jeg har alt for meget mælk til lillemanden, pumper derfor ud og fryser ned.. men så kom jeg til at tænke på: hvor langt tid må det egentlig stå i fryseren??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

JH12

Jeg har hørt det max er 3 måneder, jeg fryser også ned bettepigen kan ikke følge med..

Anmeld

20. maj 2012

EKBJ

Joyce1986 skriver:

Jeg har hørt det max er 3 måneder, jeg fryser også ned bettepigen kan ikke følge med..

jeg smider det ud når det er blevet tøet op en gang.. 

lillemanden kan slet ikke nå og tømme et bryst fordi der er så meget, så har utrolig ondt i brysterne og kan risikere at få brystbetændelse

Anmeld

20. maj 2012

JH12

EKBJ skriver:

lillemanden kan slet ikke nå og tømme et bryst fordi der er så meget, så har utrolig ondt i brysterne og kan risikere at få brystbetændelse

Har desværre samme problem men altid noget der er til baby det gør skide ondt i brysterne, så det er rart man lige kan pumpe ud ..

Anmeld

20. maj 2012

MorDk

EKBJ skriver:

Hvorfor smider du det ud når det er tøet op? 

Anmeld

20. maj 2012

EKBJ

MorDk skriver:

Hvorfor smider du det ud når det er tøet op? 

min sp siger det ikke må fryses ned igen..

Anmeld

20. maj 2012

LR85

jeg tror det er noget med en måned, først og fremmest for sundheden og dernæst fordi din brystmælk jo ændre sig i forhold til ernæringsbehovet for baby som jo vokser og ændre sit behov.

Så jeg ville bruge det efter 14 dages tid, og så kan du jo løbene fryse noget nyt ned og skrive datoer på.

Det er en virkelig god ide a fryse det ned, så man har lidt til senere. Bare brug det løbende

Anmeld

20. maj 2012

EKBJ

LR85 skriver:

jeg tror det er noget med en måned, først og fremmest for sundheden og dernæst fordi din brystmælk jo ændre sig i forhold til ernæringsbehovet for baby som jo vokser og ændre sit behov.

Så jeg ville bruge det efter 14 dages tid, og så kan du jo løbene fryse noget nyt ned og skrive datoer på.

Det er en virkelig god ide a fryse det ned, så man har lidt til senere. Bare brug det løbende

jeg fryser godt to flasker ned om dagen.. 

Anmeld

20. maj 2012

Missq4

hvad bruger i til at pumpe ud med hånden eller pumpe hvis i bruger pumpe hvad for en bruger i så ?

Anmeld

20. maj 2012

EKBJ

Missq4 skriver:

hvad bruger i til at pumpe ud med hånden eller pumpe hvis i bruger pumpe hvad for en bruger i så ?

pumpe - phillips avent, manuel brystpumpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.