Bytte- bytte købmand i jylland (med afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Var det noget i kunne tænke jer??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

824 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

An&Jo

Ligesom der er en der har foreslået det for sjælland, så synes jeg også der skal være mulighed for at se om det kunne lade sig gøre i jylland..

Jeg er ihvertfald frisk, jeg har altid noget jeg gerne vil af med af den ene eller anden art, både til boligen og tøj til mor og søn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Ligesom der er en der har foreslået det for sjælland, så synes jeg også der skal være mulighed for at se om det kunne lade sig gøre i jylland..

Jeg er ihvertfald frisk, jeg har altid noget jeg gerne vil af med af den ene eller anden art, både til boligen og tøj til mor og søn..

Jeps god ide  

Anmeld

20. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
An&Jo skriver:

Jep, jeg er frisk

Anmeld

20. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Opper den lige

Anmeld

20. maj 2012

An&Jo

hmm, er der virkelig kun 3 der vil være med??

Anmeld

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg kunne også godt tænke mig at være med... Men i sidste ende kommer det meget an på hvor i jylland

Anmeld

20. maj 2012

Laulund87

Bytte alt muligt? Har ikke lige fulgt med

Men det synes jeg kunne være sjovt Kender mange der gør det..

Anmeld

20. maj 2012

An&Jo

Laulund87 skriver:

Bytte alt muligt? Har ikke lige fulgt med

Men det synes jeg kunne være sjovt Kender mange der gør det..

jaa, bytte alt muligt..

Alt det man ikke selv bruger mere, er der vel sikkert andre der kan få ldit glæde af..

Anmeld

20. maj 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Jeg kunne også godt tænke mig at være med... Men i sidste ende kommer det meget an på hvor i jylland

hehe, hvis der skal mange med, så er det jo mest fair at det ligger lige midt i..

Anmeld

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

An&Jo skriver:

hehe, hvis der skal mange med, så er det jo mest fair at det ligger lige midt i..

Det er rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.