Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: Ligesom der er en der har foreslået det for sjælland, så synes jeg også der skal være mulighed for at se om det kunne lade sig gøre i jylland.. Jeg er ihvertfald frisk, jeg har altid noget jeg gerne vil af med af den ene eller anden art, både til boligen og tøj til mor og søn..
Ligesom der er en der har foreslået det for sjælland, så synes jeg også der skal være mulighed for at se om det kunne lade sig gøre i jylland.. Jeg er ihvertfald frisk, jeg har altid noget jeg gerne vil af med af den ene eller anden art, både til boligen og tøj til mor og søn..
Jeps god ide
Jeg kunne også godt tænke mig at være med... Men i sidste ende kommer det meget an på hvor i jylland
Bytte alt muligt? Har ikke lige fulgt med
Men det synes jeg kunne være sjovt Kender mange der gør det..
Laulund87 skriver: Bytte alt muligt? Har ikke lige fulgt med Men det synes jeg kunne være sjovt Kender mange der gør det..
rikkeregnbue skriver: Jeg kunne også godt tænke mig at være med... Men i sidste ende kommer det meget an på hvor i jylland
An&Jo skriver: hehe, hvis der skal mange med, så er det jo mest fair at det ligger lige midt i..
hehe, hvis der skal mange med, så er det jo mest fair at det ligger lige midt i..
Det er rigtigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128