jeg vil grille!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

HeidiØ

Kofoed. skriver:

Ok, så er de allerede sagte butikker vist gode nok, men vis harald nyborg ligger lige ved siden af, så tjek også deres ud.

Jepper!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Kay

HeidiØ skriver:

Suuuper!!!

how lige et godt råd... hvis i køber en kuld grill så er "heat beats" de bedste kuld a bruge... de holder varmen super godt... og er vist på tilbud i bauhouse... og i netto...

Anmeld

20. maj 2012

HeidiØ

Kay skriver:

ÅÅåÅååÅåååÅååååÅåååå

hihi vi skal også grille... jeg ELLLLSKER at grille... første grilaften her hjemme var i marts

her er der taget hotwings og svine mørbrad medalionner op

Ååårh det lyder godt nok ikke helt tosset da!!!

Anmeld

20. maj 2012

HeidiØ

Kay skriver:

how lige et godt råd... hvis i køber en kuld grill så er "heat beats" de bedste kuld a bruge... de holder varmen super godt... og er vist på tilbud i bauhouse... og i netto...

Uh, godt råd tak!!

Anmeld

20. maj 2012

Kay

HeidiØ skriver:

Uh, godt råd tak!!

det var så lidt

her om sommeren har vi fyldt fryseren med kød til grillen så når mulighedene er der så skynder vi os at hive noget op

Anmeld

20. maj 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Årh piger! Vores internet er nede idag, så jeg kan ikke sidde og søge på steder der har åbent idag, hvor man jan købe en grill!!
Vi har sådan lyst til at grille, men mangler grillen .. Hvor kan vi købe den idag?

Jeg tænker at Bauhaus eller bilkas havecenter har åbent Eller en engangsgrill fra brugsen ..  

Anmeld

20. maj 2012

Mussen2

Kay skriver:

hihi vi skal også grille... jeg ELLLLSKER at grille... første grilaften her hjemme var i marts

her er der taget hotwings og svine mørbrad medalionner op

Svinemørbrad medaljoner, det lyder spændende. Er det bare lige som okse medaljoner
Fortæl, fortæl endelig hvad i har liggende af gril ting i fryseren, elsker at grille, men synes nemlig tit vi ikke har fået det planlagt og så mangler vi det ene og det andet.

Anmeld

20. maj 2012

Kay

Mussen2 skriver:

Svinemørbrad medaljoner, det lyder spændende. Er det bare lige som okse medaljoner
Fortæl, fortæl endelig hvad i har liggende af gril ting i fryseren, elsker at grille, men synes nemlig tit vi ikke har fået det planlagt og så mangler vi det ene og det andet.

vi har altid kyllinge patter, hotwings og pølser liggende og så når vi ser et tilbud på fx. hakke kød, korteletter en hel kylling, fisk eller bøffer så bliver det købt ind og i fryseren...

medalionnerne er "bare" mørbradbøffer med bacon omkring nogle gange griller vi også en hel mørbrad... og vi skal snart havde grilspyd...

har liget fået grilkogebogen "brug låget" og der er opskrifter svarende til 3 retters menu når du griller den er super god... og der er mange gode tips

vi har "kun" en weber kugle grill og ønsker os rigtig meget en gasgrill også... for nogle ting laver man bedre på gas og andre på kugle

Anmeld

20. maj 2012

Kay

Mussen2 skriver:

og selvfølgelig altid flute i fryseren eller gær i køleren til tilbehør... samme med pasta og pesto...

Anmeld

20. maj 2012

_-Kathrine-_

I har jo en XL-byg i Malling... Den tror jeg har åbent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.