Line - med Bobben skriver:
Så er min dreng "lille" i forhold til din da. 
Min vejer 11 kg.. er 13 mdr (næsten 14 mdr) gammel og bruger str 80.. :s
Det går aaaaaaaalt for stærkt.. Men vi kan da se frem til at starte forfra.. Det bliver spændende.. Og glæder mig til den lille ny er så stor at marcus kan lege med ham/hende..
Arj, kæmpe tillykke! - Ja, det bliver spændende for dig at "få lov" at være med hele vejen denne gang.
Jeg er også uhyggeligt skruk, men tror det i første omgang var fremprovokeret af at min mand fik en ret voldsom efterfødselsreaktion, så jeg var helt alene om alt det vi skulle have været to om - voldsomt når baby også er bøvl med maven, og man havde helt andre forventninger til familielivet den første tid. Gik rundt og følte mig konstant fuld pga trærhed - men en billig brandert :0)
Nu er manden så endelig ved at være ovenpå igen, og har sagt at fra Noah er 1 år gammel, er det mig der bestemmer hvornår vi skal prøve at lave en mere... Det har hjulper noget på skrukheden, men glæææææder mig stadig til næste gang. Næste gang ved jeg hvad det handler om, og kan fokusere på alt det dejlige i stedet for at bekymre mig så meget som sidst.
Anmeld