Åhh stakkels dig, hvad er det dog for en idiot af en ex du har dig

han skal da på ingen måde bryde sig om, at true dig på den måde! Det tror jeg faktisk, hvis du har det på sms eller noget, at jeg ville tage det med i statsamtet, hvis han ikke kan finde ud af, at opføre sig ordentligt!
Du skal da bare nyde, at du har fundet en sød mand, der gerne vil være sammen med! Det skal han overhovedet ikke blande sig i, med mindre det er en voldig eller på anden måde dårlig mand du har fundet, og det lyder jo bestemt ikke til at være tilfældet!
Det lyde lidt som om, han bare er ude på at gøre det surt for dig og jeres barn, og det skal han på ingen måde have lov til!
Jeg kan ikke hjælpe dig med, hvor meget en kæreste skal deltage i opdragelsen, for jeg har ikke prøvet det, men jeg forestiller mig da, at det nok skal komme helt naturligt...
Jeg synes ikke der er noget problem i, at du får en kæreste, selvom dit barn ikke er så gammel! Hvis du synes han er den rigtige, så kan jeg da ikke se, hvad der skulle være galt med det! Og det er jo længe siden, du gik fra barnets far.
Du skal tænke på dig selv og glemme hvad din sure ex siger!
Kæmpe

og held og lykke med kærligheden
Anmeld