Weee isabella har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

Mother-love

Kravlet et lille stykke både igår og flere gange idag... Åhhhh jeg er såååå stolt mig som var så bwkymret og troede hun aldrig ville kravle. Dumme mig hehe
Men ville lige høre jer som har trægulv hvad i har gjort. Vores gulve er sååå glatte. Og jeg har købt sådan nogle til at sætte rundt om benene med skridsikre dutter på. Men det virker ikke til at være helt nok hvad har i gjort for at hjælpe de små?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Clisolka

michelledam skriver:

Kravlet et lille stykke både igår og flere gange idag... Åhhhh jeg er såååå stolt mig som var så bwkymret og troede hun aldrig ville kravle. Dumme mig hehe
Men ville lige høre jer som har trægulv hvad i har gjort. Vores gulve er sååå glatte. Og jeg har købt sådan nogle til at sætte rundt om benene med skridsikre dutter på. Men det virker ikke til at være helt nok hvad har i gjort for at hjælpe de små?

Så kravler hun 

Vi har selv trægulv herhjemme som er glat, men vi har intet gjort - og lade det komme når hun selv kunne 

Anmeld

20. maj 2012

Mother-love

Babymor2010 skriver:

Så kravler hun 

Vi har selv trægulv herhjemme som er glat, men vi har intet gjort - og lade det komme når hun selv kunne 

jahhh

Okay, kan godt være jeg også bare skal lade det være som det er.

Anmeld

20. maj 2012

Janni.

Vi har glatte træ/flise gulv i det område hvor Silas kravler mest, vi har intet gjort. Han kravler fint selv nu. 

Hun skal nok lære det. 

Anmeld

20. maj 2012

Mother-love

Janni. skriver:

Vi har glatte træ/flise gulv i det område hvor Silas kravler mest, vi har intet gjort. Han kravler fint selv nu. 

Hun skal nok lære det. 

Tak for svar. Tror også bare jeg lader det være.

Anmeld

20. maj 2012

La´chrissen

michelledam skriver:

vil bare lige give et med på vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.