Så kom dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

Nettemor

tarkoflen skriver:

Nej ikke endnu, efter hvad jeg kan se, så er det efter kl. 17 det bliver, men hvornår det har jeg ikke styr på

Hehe ups  Troede det var ved middagstid. Jamen der kan man bare se hvor meget jeg har styr på det

Meen det var nu også mere spændende ved de første. Nu er det immervæk nr 8..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

tarkoflen

Nettemor skriver:

Hehe ups  Troede det var ved middagstid. Jamen der kan man bare se hvor meget jeg har styr på det

Meen det var nu også mere spændende ved de første. Nu er det immervæk nr 8..

Hi hi ja, men jeg synes nu stadig det er lidt interessant hvad de har valgt af navn...

Anmeld

20. maj 2012

Nettemor

tarkoflen skriver:

Hi hi ja, men jeg synes nu stadig det er lidt interessant hvad de har valgt af navn...

Det er det da helt sikkert også Men jeg glemmer bare altid sådan noget med hvornår det er. Så kommer jeg i tanke om det når jeg får navnet afvide bagefter og så er det jo ligesom for sent

Anmeld

20. maj 2012

Savannah

Nej, vi ser ikke TV så det skal jeg ikke. Men jeg vil gerne vide hvad navnet blev

Anmeld

20. maj 2012

HPMAM

Det skal jeg helt sikkert, jeg havde glemt alt om at det var idag indtil nogle veninder skrev på facebook og spurgte til hvorfor busserne havde flag på.

Og så skyndte jeg mig ellers ind og tændte tv'et og har siddet her siden middag.. 

Så tidligere at TV2 havde en top 3 over de bud de havde modtaget:

1. Ingrid

2. Margrethe

3. Louise

Og jeg tror ikke det bliver nogle af de 3 navne, men derimod måske Filippa eller Stephanie, men det er jeg heller ikke helt sikker på at det bliver, synes det er lidt svært denne gang.

Men jeg er næsten 100% sikker på at 2 af navnene bliver Odile og/eller Francois 

Anmeld

20. maj 2012

HPMAM

Athena Margurite Francoise Marie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.