søger øjenlæge på sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej

Min datter på 6 er meget genert og har brug for en øjenlæge idet skolen mener at hun ikke ser så godt. Men fordi hun er så enormt genert søger vi en god øjenlæge og helst en med kort ventetid. Den der ligger tæt på os har en vente tid på næsten et år! Det kan vi jo ikke vente på, hvis hun ikke kan se godt nok til at læse i skolen.
Vi kan stortset komme over hele sjælland men primært sydsjælland, og kbh-området

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

lassemor07

Anonym skriver:

Hej

Min datter på 6 er meget genert og har brug for en øjenlæge idet skolen mener at hun ikke ser så godt. Men fordi hun er så enormt genert søger vi en god øjenlæge og helst en med kort ventetid. Den der ligger tæt på os har en vente tid på næsten et år! Det kan vi jo ikke vente på, hvis hun ikke kan se godt nok til at læse i skolen.
Vi kan stortset komme over hele sjælland men primært sydsjælland, og kbh-området

Ved godt du skrev syd.sj. og KBH men kan ihverfald anbefale øjen lægen i Holbæk der lægger oppe ved Politi gården
Der var ikke så lang vente tid og han var rigtig dygtig til Lasse og har bestemt kun hørt godt om ham

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

lassemor07 skriver:

Ved godt du skrev syd.sj. og KBH men kan ihverfald anbefale øjen lægen i Holbæk der lægger oppe ved Politi gården
Der var ikke så lang vente tid og han var rigtig dygtig til Lasse og har bestemt kun hørt godt om ham

Tak for hjælpen. Vi kører gerne til Holbæk, hvis min datter kan få en god oplevelse.

Anmeld

22. maj 2012

Clisolka

lassemor07 skriver:

Jeg har også kun hørt godt om den øjenlæge der ligger ved politistationen her i Holbæk. Min søsters dreng går bl.a. ved ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.