Blødningen efter fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

CaWi

Hej piger.

Jeg fødte for tre uger siden, og den sidste uge har blødningen været MEGET aftagende, og man har kunne se det ikke længere var friskt blod der kom.
Men så her i dag har det hele dagen har jeg blødt en anelse mere, og blodet har igen været rødt.
Mit spørgsmål er derfor, om man kan få en "ny" blødning, eller om det er meget normalt at blødningen svinger sådan i styrke og farve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

CaWi

20. maj 2012

Mira0911

Det oplevede jeg efter min første fødsel, jeg blev bekymret og ringede til vagtlægen og de kunne så fortælle at det højst sandsynlig var min mens, hvilket det så også var... 

Så måske det er din mens? 

Anmeld

20. maj 2012

Kløver

CAWI skriver:

ogsåhgøHej piger.

Jeg fødte for tre uger siden, og den sidste uge har blødningen været MEGET aftagende, og man har kunne se det ikke længere var friskt blod der kom.
Men så her i dag har det hele dagen har jeg blødt en anelse mere, og blodet har igen været rødt.
Mit spørgsmål er derfor, om man kan få en "ny" blødning, eller om det er meget normalt at blødningen svinger sådan i styrke og farve.

Det gjorde det også hos mig indtil for knap 1 uge siden, hvor det gik over til at være kun lidt gulligt udflåd, som jeg stadig har. I morgen er det 5 uger siden

Anmeld

20. maj 2012

Wimmie

CAWI skriver:

Hej piger.

Det er helt normalt at det svinger

Anmeld

20. maj 2012

CaWi

Så er jeg ikke længere så nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.