Æl slim (intimt )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej piger!

Havde en ret ubehagelig oplevelse tidligere.

Kæresten og jeg hyggede lidt på sofaen. Han masserede min ja. Også midt under det hele faldt der en slim ting ud af mig, helt ligesom ægløsnings slim. Blev selvfølgelig rigtig våd, men det meste var ligesom æl slim.. Dert kunne strække meget langt.. 

Problemet er bare at jeg havde positiv æl test den 12, plus lidt æl slim. Og er 110%sikker på at der var der.. Vil være 3+0 idag og mine æl test er stadig positive,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hej piger!

Kæresten og jeg hyggede lidt på sofaen. Han masserede min ja. Også midt under det hele faldt der en slim ting ud af mig, helt ligesom ægløsnings slim. Blev selvfølgelig rigtig våd, men det meste var ligesom æl slim.. Dert kunne strække meget langt.. 

Problemet er bare at jeg havde positiv æl test den 12, plus lidt æl slim. Og er 110%sikker på at der var der.. Vil være 3+0 idag og mine æl test er stadig positive,,

Har læst inde på min-mave at man faktisk har to æl på en måned, så måske den nr 2 ligger der.

Anmeld

21. maj 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej piger!

Der kan godt ske det somme tider at man har to ÆL på en måned, så det kunne jo være det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.