Hej piger 
Nu er det lang tid siden jeg har skrevet herinde, har virkelig haft brug for en pause fra alt babysnak osv.. Nu er vi klar igen og henvist til IVF efter 7 IUI forsøg, uden held.. Så vi er blevet henvist til Dronninglund sygehus, hvor jeg skal være med i et forsøg, hvor de skal følge mig tæt, med 3 scanninger mere end normalt og 2 blodprøver mere, så det bliver spændene og det bliver den korte IVF-behandling, vi skal igang med (som kun vare en cyklus)
Tiltrods for vi fik afvide at der var lang ventetid, har vi fået lov at starte i behandling, så snart jeg fik min mens. Så har kun haft en måneds pause fra behandling.. Har fået min mens her til aften, så skal nok ind til den første scanning tirsdag eller onsdag
Er så spændt, tror også det er derfor min mens kom 4 dage for sent, nu hvor jeg for en gangs skyld, bare gik og ventede på den
De virkelig søde derinde og har fået en læge, som jeg har haft før, som bare er super sød
De var meget positive omkring at vi stadig er så unge (jeg bliver 21 imorgen og min kæreste er 28), så de mente, at det nok skulle lykkes hurtigt og nok også i første forsøg
<3 Det er vildt dejligt, at de har taget sig så god tid til, at snakke med mig og forklare det hele
Skal til min egen læge fredag og have udfyldt papireren til en §56, så arbejdet ikke mærker økonomisk til, at vi skal følges lidt tættere end normalt 
Tak for alt jeres støtte herinde, kram 
Anmeld