Hvad er negle-moden nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Dinna88

Kloster skriver:

Nu har jeg malet tipperne hvide. Jeg har tid nok til at lave det om, hvis det går galt..

Jeg har altid problemer med, der bliver hakker i det, fordi de tørrer så langsomt pga alle lagene og fordi jeg ikke bare kan sidde med hænderne ud i luften..

Kand u ikke  bare putte tyndere lag på? Ellers så tag din hårtørrer i brug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Muhmi

Metteris skriver:

Jeg synes dine bryllupsnegle er VILDT søde. Hvor har du fået lavet dem? Jeg laver selv akrylnegle, så jeg vil prøve at lave nogle i samme stil snart  

Dem sad jeg og lavede på dagen.. Hehe.. De kunne godt have været blevet meget pænere og mindre falske at se på... Men heldigvis var fokus ikke på dem Og tiden løb lidt fra mig

Anmeld

19. maj 2012

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Jeg ville farve tipperne op, og så lægge et tyndt, tyndt lag rosa Kunne se super flot ud!

Jeg er heller ikke for alt det der falske gelenegle diller-daller med glimmer og sten over alt. Altså no offence mod dem der bruger det! Jeg er mere til enkle negle med en flot lak. Der er mange fede farver ude lige nu, fx fra Essie. Og så holder jeg mine negle korte. Mest fordi de alligevel knækker, men det er også nemmest at holde dem sådan. Haha

Anmeld

19. maj 2012

Metteris

Frøken J. skriver:

Jeg er heller ikke for alt det der falske gelenegle diller-daller med glimmer og sten over alt. Altså no offence mod dem der bruger det! Jeg er mere til enkle negle med en flot lak. Der er mange fede farver ude lige nu, fx fra Essie. Og så holder jeg mine negle korte. Mest fordi de alligevel knækker, men det er også nemmest at holde dem sådan. Haha

Ja det kan nemt blive for meget. 
Mine negle er MEGET underlige, så jeg bruger akrylnegle som jeg selv støber så de ser naturlige ud for mine egne er simpelthen så grimme at det er flovt  
Men ja, Essie har altså virkelig mange flotte farver for tiden! 

Anmeld

19. maj 2012

Frøken J.

Metteris skriver:

Ja det kan nemt blive for meget. 
Mine negle er MEGET underlige, så jeg bruger akrylnegle som jeg selv støber så de ser naturlige ud for mine egne er simpelthen så grimme at det er flovt  
Men ja, Essie har altså virkelig mange flotte farver for tiden! 

Mine negle er også skrækkelige, derfor bruger jeg altid lak. haha. Tror jeg mangler kalk, det burde jeg nok gøre noget ved De har SÅ mange fine! Har købt 3 her for nylig, som jeg er helt vild med

Anmeld

19. maj 2012

Metteris

Frøken J. skriver:

Mine negle er også skrækkelige, derfor bruger jeg altid lak. haha. Tror jeg mangler kalk, det burde jeg nok gøre noget ved De har SÅ mange fine! Har købt 3 her for nylig, som jeg er helt vild med

Mine er ligesom ligeså brede som de er lange. De er bare sådan nogle runde cirkler   
Men ja, det kan være du mangler kalk! Eller skulle silica være rigtig godt for hud, hår og negle.

Jeg har også set at de i Inglot har rigtig mange flotte farver, men har ikke prøvet dem.

Anmeld

19. maj 2012

Isaac's mor

Leopard er heeeeelt vildt populært, eller lyserød glimmer

Anmeld

19. maj 2012

Dinna88

Frøken J. skriver:

Essie har nemlig nogle LÆKRE farver, det har Depend også! Mine negle er sådan en blanding - jeg bryder mig ikke om lange negle, og de er jo heller ikke just praktiske når man har børn

Anmeld

19. maj 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Essie har nemlig nogle LÆKRE farver, det har Depend også! Mine negle er sådan en blanding - jeg bryder mig ikke om lange negle, og de er jo heller ikke just praktiske når man har børn

Jeg elsker også både Essie og Depend..  

Jeg køber mange sådan pastel farver, og pige farver ..  

Har lige købt en lyserød med guld glimmer.. 

Men ellers elsker jeg bare sådan nogle sommer farver.. Der skinner  

Anmeld

19. maj 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Jeg elsker også både Essie og Depend..  

Jeg køber mange sådan pastel farver, og pige farver ..  

Har lige købt en lyserød med guld glimmer.. 

Men ellers elsker jeg bare sådan nogle sommer farver.. Der skinner  

Da jeg blev 19 ønskede jeg mig neglelakker i pastelfarver, så jeg har 5 stk. fra Depend! De er SÅ flotte! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.