Første tand? Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Zelinasmor

Min datter bliver 6 måneder lige om snart. Men hun har stadig ingen tegn på tænder? Er det normalt? Synes alle mine veninders allerede har den første tand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

twinny

Drengene her fik tænder, da de ca var 7 en halv mdr... Og der kom to på samme tid i undermunden på dem begge...

Så tror ikk du skal tænke over det.. Det er vidst meget forskelligt...

Anmeld

19. maj 2012

Clisolka

xoxotasha skriver:

Min datter bliver 6 måneder lige om snart. Men hun har stadig ingen tegn på tænder? Er det normalt? Synes alle mine veninders allerede har den første tand.

Det er meget forskelligt hvornår den første tand kommer, så du må have lidt tålmodighed endnu 

Isabellas 2 første tænder kom da hun var præcis 6 mrd. Nu er hun 1½ år og har munden fuld, så jeg har ikke tal på dem mere 

Anmeld

19. maj 2012

Muffinmus

mine var ca 7,5 måned begge to:-)

Anmeld

19. maj 2012

Levi&LilysMor

xoxotasha skriver:

Levi fik hans tand enten på hans 7 mdrs dag el dagen efter, vi lagde hvert fald først mærke til den dagen efter

Anmeld

19. maj 2012

Nettemor

Det skal du ikke tage så tungt. Min dreng fik da han var omkring 5 mdr men han var i lang tid den eneste i mødregruppen der havde tænder. Det er meget forskelligt hvornår de kommer

Anmeld

19. maj 2012

Zelinasmor

Tak for svar allesammen  Er glad for at det ikke er "unormalt"

Anmeld

19. maj 2012

vitapigen

Min datter fik først da hun var 9 1/2 mdr

Anmeld

19. maj 2012

Tennamor

Min datter fik den 1. da hun var 11 mdr. Nu er hun lige blevet 1 år og de 2 i undermunden vokser fint 

Anmeld

19. maj 2012

lycly

Min datter fik den første da hun var 8 mdr og nr. 2 en måneds tid efter . Hun er nu 10 mdr og har stadig kun de to tænder Det er meget individuelt. Men man siger at jo senere de kommer, jo hurtigere kommer de efter hinanden - så der må man bare håbe at ens barn ikke mærker aaalt for meget til de tænder der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.