Hej..
mange tak for jeres respons.
Jo det er som om at hun ikke kan komme af med afförringen, jeg fik noget af min jord mor som skal op bag i paa hende, det er mod mave kramper osv, nogen gange virker det nogen gange gör det ikke 
saa kan hun sove i det mindste, hun sover max 2 timer, naar hun endelig sover, jeg faar helt ondt i maven naar hun er ved at vaagne for jeg VED at saa starter showet med at presse gräde og trykke og hive efter vejret osv osv 
Jeg magter snart ikke mere og der er stadig 10 uger til hun er 3 maaneder det er vidst der det skulle stoppe..
jeg ved ikke hvad jeg skal göre har kigget efter zone terapi paa nettet i tyskland men finder bare intet, 
paa apoteket vil de ikke give mig noget uden recept fra lägen saa det hjälper ikke noget og lägen vil ikke give mig noget recept hun siger jeg skal blive ved med mave massage og ben gymnastik
fedt, det er altsaa ikke nemt at massere maven paa Cindy naar hun spräller og kradser sig selv i hovedet saa hun nästen blöder 
nogen der kan sende mig et eller andet for hendes mave fra Danmark ?
havede saadan glädet mig til mit förste barn og til at blive mor, nu er det närmere et maridt end en dröm
jeg elsker hende selvf overalt men nogen gange har jeg bare lyst til at gve op...
Anmeld