Åårh jeg er ved at gå ud af mit gode skind.. ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op...
min lille melina er nu 6 uger og indtil for 14 dage siden var hun bare så nem... sov rigtig fint dagen igennem og om natten også okay...
men nu har hun fuldstændig ændret rytme... hun sover stort set ikke hele dagen... jo en time måske halvanden til formiddag....
så sover hun måske en time til middag... dvs så vågner hun ved kl 2 og derefter sover hun stort set ikke igen inden kl 22 om aftenen.. . idag blev kl 22.30 inden hun gik omkuld...
i løbet af dagen falder hun hen når hun har spist men vågner efter 10min igen... tit fordi hun gylper men nogengange er det bare fordi hun er utilfreds.... og sådan kan vi køre hele dagen... jeg ammer ikke fuldt ud længere da jeg ikke har nok til hende... og supplerer derfor med mme...... troede det var fordi hun ikke blev mæt ved mig at hun ikke rigtig ville sove længere... men nu hvor hun får flaske også sover hun stadig ikke i løbet af dagen..... ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op.... det er super hårdt at hun er vågen så mange timer... idag fra kl 14 til 22.30 for hun er jo virkelig træt og utilfreds....
er der har prøvet at jeres babyer ikke sov ret meget om dagen?? og hvor længe blev det ved sådan?? samtidig spiser hun nærmest hele tiden sys jeg... ikke meget af gangen men meget ofte....
please hjælp :-)
Der var også på et tidspunkt hvor Levi ikke gad, og der gik der nogle uger før han fik en rytme. Men vi gik med ham i barnevognen el. vuggede med ham og kan huske der var mange gange hvor jeg rendte ud til ham 5 gange på den tid han sov... Hvis han så ikke gad og sove så blev han selvfølgelig overtræt hvilket ikke gjorde det bedre...
Så hvis i ikke har fundet en rytme i vil køre så kan i nok godt begynde nu, for det tager noget tid.
Da jeg startede vågnede vi kl 06 og så var han vågen til 08 el 09 og så sagde jeg altid at han mindst skulle sove 3 timer derfra og hvis han vågnede så gjorde jeg alt for han ville sove igen, nogle gange vågnede han fordi der sad en bøvs i klemme...
og så efter de 3 timer var han så vågen i 2-3 timer og sov derefter 3 timer igen, sagde helst til kl 17 da det så passede med at han også ville sove om aftenen.
Nu starter han så snart i dp og der kører vi denne.
Vækkes 05.30 vågen til kl. 0630/07.00
Puttes i vognen kl 06.30/07.00 sover til kl. ca. 09.00
Vågen fra kl. 09.00-12.00
Puttes kl. 12.00- 14.00
Vågen. kl 14.00-16.30
Sen lur kl 16.30/17.00-17.30/18.00
Til nat vil han selv bestemme men inden 22 sover han 
Men det bliver svært når hun er ved at øge mad mængden dgl. kan være når hun har gjort det at hun igen sover roligt...
Anmeld