lidt nyt fra mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

lucas<3

hej piger,..

nu er det længe siden jeg har været her inde, der er sket lidt.

Lucas og jeg er flyttet i en ny lejlighed da den anden var det rene vandfald og var utæt og bo i, så han var syg hele tiden. Chris var endelig flyttet med op i lejligheden, men efter jeg fik  min depision var han begyndt og gå mig på nerverne og ikke ville hjælpe mig igennem den, så jeg mistede mine føleser for ham ikke kun pga a dep.

vi skilles dog som venner så vi er ikke uvenner, så vi kan enes for lucas´s skyld.  så nu er vi ved og falde på plads her oppe. chris mener det er godt nok for lucas og være 7/7 selv om mor her er lidt bekymret over den ordring.

skolen går fint, er færdig på små 3 måneder, og så regner jeg med og komme ind på vuc i viborg til oktober..

lucas er lige lidt over 21 måneder. han vosker og er bare kommet i trosse alderen, han slå og syns det er sjovt, og gider ikke og høre efter så en rigtig bølle, han gider heller ikke i bad, men nu er det mor her der bestemmer..

i skal ikke snydes for et par billeder a min stor smukke trold 

undskylder på for hånd hvis jeg spamer jer.

rigtig go weekend fra os..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

klmf

Dejlig gut

Anmeld

19. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Børn med mad i held hovedet er bare for nuttet! Tillykke med lejligheden og dejligt at det køre godt for jer! Vh stine

Anmeld

19. maj 2012

lucas<3

lotchen skriver:

Dejlig gut

Tark.. ��

Anmeld

19. maj 2012

lucas<3

StineW79 skriver:

Børn med mad i held hovedet er bare for nuttet! Tillykke med lejligheden og dejligt at det køre godt for jer! Vh stine

Tark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.